meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی حرفه ای سطوح پر گرد و خاک با اسکرابر سرنشین دار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

در محیط هایی که وسعت بالایی دارند و حجم زیادی از گرد و خاک بر روی سطوح وجود دارد، نظافت با شیوه دستی فرآیندی سخت و دشوار خواهد بود. در این شرایط علاوه بر این که نیروهای انسانی از لحاظ فیزیکی متحمل خستگی می شوند، برای دست یابی به تمیزی بیشتر مقدار بیشتری آب، انرژی و زمان صرف خواهد شد که به هیچ عنوان مقرون به صرفه نبوده و از جنبه کیفی نیز آن چنان که باید نتیجه مطلوبی در پی ندارد. بر همین اساس بهره مندی از دستگاه های مکانیزه نظافتی با ارائه عملکردی کاملاً حرفه ای و پیشرفته بهترین و ایده آل ترین گزینه برای جایگزینی روش های دستی به شمار می آید.

شستشوی کف سالن وسیع با اسکرابر

اسکرابر صنعتی برای تمیز نمودن سطوح کف در سالن های بزرگ با کف پوش های مختلف به کار می رود و فرآیند شستشو را با کیفیتی بسیار چشمگیر و قابل توجه به انجام می رساند. در این محیط ها به جای آن که افراد مشغول به کار در بخش خدمات چندین ساعت با ابزارهای دستی وقت خود را صرف نظافت کنند، با استفاده از زمین شوی مکانیزه در کوتاه ترین زمان ممکن محیط مورد نظر تمیز می گردد؛ به این ترتیب سالن مورد نظر جهت بهره برداری و هر گونه استفاده آماده خواهد شد.

کارایی اسکرابر

دستگاه کف شوی یا اسکرابر صنعتی با هدایت خودرویی برای شستشو و خشک کردن هم زمان سطح زمین در محیط های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. کفشوی خودرویی از طراحی دقیق مهندسی شده برخوردار می باشد به صورتی که شعاع گردش آن پایین بوده و برای دور زدن به فضای کمی نیاز دارد. اسکرابر صنعتی سرنشین دار مجهز به دو برس دوار بوده که با داشتن چرخشی سریع سبب حذف آلودگی های سطح زمین می شود. از طرف دیگر سامانه قدرتمند مکش دستگاه هم زمان با شستشو آب و آلودگی های باقی مانده را مکش نموده و در مخزن آب کثیف دستگاه جمع آوری می کند.

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :