meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی موثر سطوح در صنایع غذایی با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66BM60

صنایع غذایی به واسطه تولید و تهیه مواد غذایی افراد جامعه، ارتباط مستقیمی با سلامت افراد دارد. نظافت و رعایت اصول بهداشتی در چنین صنایعی اهمیت ویژه ایی در تضمین سلامتی افراد داشته و ضامن تداوم فعالیت این صنایع می باشد. مسلما استفاده از شیوه های سنتی و دستی در نظافت چنین محیط های توان لازم و کافی در حذف کامل و موثر آلاینده ها را نداشته و نمی تواند سطوح استاندارد و بهداشتی مورد نیاز را تامین نماید. با توجه به اهمیت بالای نظافت در صنایع غذایی، استفاده و به کارگیری شیوه های نوین نظافتی و تجهیزات مکانیزه ای چون دستگاه های اسکرابر یا کف شوی صنعتی پاسخگوی مناسب و ایده آلی برای انجام امور نظافتی در این محیط ها می باشد.

اساس عملکرد دستگاه اسکرابر

اسکرابر یا کفشوی صنعتی دستگاهی مکانیزه و صنعتی می باشد که با منظور شستشو و حذف آلاینده های چسبیده بر روی سطوح از سیستم پاشش آب و برس زنی استفاده می نماید. این دستگاه ها به منظور ارتقا کیفیت مجهز به دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف بوده و از این رو همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده می نماید. یکی از خصوصیات برجسته و مهم در اسکرابر ها همزمانی عملیات شستشو و نظافت می باشد. اسکرابر ها به منظور جمع آوری آب آلوده ناشی از شستشو مجهز به سیستم مکش و تی بوده و از این رو با یک عبور دستگاه، سطوحی خشک و عاری از آلودگی بر جای می ماند.

مزایای استفاده از اسکرابر

انجام امور نظافتی و شستشوی سطوح کف به ویژه در سالن های وسیع نیازمند صرف زمان و تعداد بالای نیروی خدماتی می باشد که هزینه های گزافی را بر دوش صاحبان و مدیران تحمیل می نماید. این در حالیست که پهنای کاری و سرعت عمل بالای دستگاه های اسکرابر در شستشو و نظافت موجب کاهش زمان و تعداد نیروی خدماتی می گردد. علاوه بر این اسکرابر ها از پاشش آب تمیز برای شستشو استفاده می نمایند که علاوه بر کاهش در حجم آب مصرفی، از انتقال آلاینده ها به دیگر نقاط ممانعت نموده و موجب افزایش کیفیت نظافت می گردد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :