meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کف رستوران با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA43B20

رستوران ها از جمله محیط هایی هستند که مسئله بهداشت و نظافت آن ها در درجه اول اهمیت قرار دارد. غذا و محصولات خوراکی با سلامتی انسان رابطه مستقیم داشته و بهداشت محیط محل تهیه محصولات غذایی بر کیفیت این مواد تأثیری انکار ناپذیر دارند؛ از همین رو لازم است محیط رستوران کاملاً تمیز، بهداشتی و خشک باشد. از آن جایی که در رستوران ها انواع مختلف مواد به ویژه روغن به کار می رود، سطح زمین را چربی و رسوبات فرا می گیرد. عدم توجه و رسیدگی به نظافت سطوح کف سبب انباشت آلودگی ها می شود که به دنبال آن بستری مناسب برای تجمع و رشد قارچ و میکروب به وجود خواهد آمد. در صورتی که شستشوی سطح زمین در رستوران با استفاده از شیوه های سنتی انجام گیرد رطوبت در محیط باقی می ماند که موجب تکثیر میکروب ها شده و علاوه بر آن خطر لغزندگی ایجاد می کند. علاوه بر این نتیجه نهایی به دست آمده به هیچ عنوان کیفیت مطلوب نخواهد داشت. از همین رو بهره مندی از تجهیزات مکانیزه نظافتی همانند اسکرابر یک راه حل کاملاً ایده آل برای افزایش سطح بهداشت و نظافت بیمارستان ها به شمار می آید.

اسکرابر دستی با ابعاد کوچک

اسکرابر یا کفشوی صنعتی با هدایت دستی اگرچه دارای ابعاد جمع و جور می باشد اما از قدرت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند گوشه ها و نقاط کور را نیز تمیز کند. زمین شوی صنعتی به دسته ای تا شو مجهز گردیده که پنل کنترلی جهت کنترل مکانیزم شستشو بر روی آن تعبیه می گردد. تی هلالی شکل عقب دستگاه آب را به طور پیوسته و بدون وقفه از روی زمین جمع آوری می کند و مانع از باقی ماندن رطوبت در محیط می شود.

افزایش سطح بهداشت محیط با اسکرابر

دستگاه اسکرابر از دو مخزن آب تمیز و آب کثیف به صورت مجزا تشکیل شده که موجب می شود آب آلوده به چرخه شستشو باز نگردد و آلودگی از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال پیدا نکند. کف شوی یا اسکرابر صنعتی از استانداردهای لازم برای بهبود وضعیت بهداشت یک محیط موثر است و بنابراین برای نظافت کف زمین در رستوران ها و کلیه اماکنی که به تهیه و عرضه محصولات خوراکی می پردازند، ابزاری ایده آل و کارآمد می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :