meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از اسکرابر در صنایع دارویی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA66BM70

رعایت نظافت و اصول بهداشتی یکی از رکن های اساس در صنایع دارویی می باشند. به کار گیری و استفاده از تجهیزات مکانیزه برای نظافت این و شستشوی سطوح در این صنایع امری ضروری بوده و ضامن سلامت و کیفیت محصولات تولیدی می باشد. دستگاه های اسکرابر یا کف شوی های صنعتی به عنوان دستگاهی مکانیزه بهترین گزینه برای شستشو و نظافت  سطوح کف می باشد. این دستگاه ها به واسطه استفاده همیشگی از آب تمیز، از انتشار آلودگی ها به سایر نقاط ممانعت می نمایند. تجهیز این دستگاه ها به سیستم مکش با جمع آوری آب آلوده ناشی از شستشو مانع از تجمع آلاینده ها در محیط شده و در نهایت سطوحی خشک و عاری از آلودگی بر جای می گذارند. 

ویژگی های دستگاه اسکرابر

بدنه دستگاه اسکرابر دو جداره بوده و از جنس پلی اتیلن فشرده می باشد. استفاده از محافظ های ضربه گیر از بدنه دستگاه و تجهیزات داخلی در برابر ضربات احتمالی محافظت می نماید. پهنای شستشوی بالا در کنار ابعاد فشرده دستگاه ، ضمن افزایش قدرت مانور دستگاه کف شوی، سرعت عملیات نظافت را افزایش می دهد. مخزن 70 لیتری آب تمیز و 80 لیتری آب کثیف در این مدل از دستگاه کف شوی، تعداد دفعات لازم برای تخلیه و تعویض آب مخازن را کاهش داده و در نتیجه موجب افزایش سرعت عملیات نظافتی می گردد. استفاده از محافظ پاشش بر روی برس های دستگاه مانع از انتشار قطرات ریز ناشی از شستشو می گردد. استفاده از ساختار مکانیکی به جای سیستم های پیچیده الکترونیکی موجب کاهش هزینه های مرتبط با تعمیر و سرویس دستگاه شده است.

مزایای استفاده از اسکرابر سرشین دار

از آنجایی که مدل های سرنشین دار اسکرابر مجهز به صندلی اپراتور بوده و کاربر با نشستن بر روی صندلی دستگاه کف شوی را هدایت می نماید، کمتر خسته شده و توانایی بالاتری برای ادامه نظافت دارد. استفاده از مخازن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف مانع از انتشار آلاینده ها به سایر نقاط شده و موجب افزایش کیفیت نظافتی در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت می شود. کاهش در تعداد نیروی خدماتی و در نهایت کاهش در هزینه ها و افزایش بهره وری از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه ها می باشد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :