meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر سرنشین دار با ظرفیت و پهنای نظافتی بالا

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA100BM150

گرد و خاک یکی از متداول ترین آلودگی هایی است که در هر محیطی از جمله در مراکز صنعتی و سوله های بزرگ وجود دارد و باید هر چه سریع تر از میان برداشته شود. در زمان ساخت و ساز یک سوله، کارخانه و هر محیط بزرگ و صنعتی دیگر، گرد و خاک زیادی تولید می شود و پیش از بهره برداری از مکان مورد نظر لازم است فرآیند نظافت به درستی و به شیوه ای کارآمد انجام گیرد تا در زمان شروع فعالیت آلودگی ها باعث بروز مشکلات نشوند. بر همین اساس شستشوی سطوح کف که بیشترین حجم گرد و خاک را به خود گرفته است به وسیله اسکرابر سرنشین دار، اولویت اول قرار می گیرد.

شستشوی کف سوله با اسکرابر سرنشین دار

سوله های صنعتی اماکن بزرگ و وسیعی هستند که در آن ها غالباً فعالیت های صنعتی انجام شده و یا انواع مختلف کالاها و محصولات در آن نگه داری می شود. بنابراین وسعت بالای محیط می تواند نظافت و شستشوی سطح را با دشواری مواجه کند که این مشکل با بهره مندی از دستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی از میان برداشته خواهد شد. با توجه به متراژ بالای سوله، کف شوی خودرویی برای پاک سازی سطوح کف از گرد و خاک ابزاری ایده آل و کارآمد می باشد که می تواند در سریع ترین زمان فرآیند نظافت و شستشو را به انجام برساند. با استفاده از این وسیله هر مسیر با یک بار عبور به طور کامل تمیز می گردد و نیازی به حرکت دوباره دستگاه از مسیر تمیز شده نخواهد بود.

کف شور صنعتی کارآمد با ظرفیت بالا  

اسکرابر سرنشین دار دارای مخازن آب تمیز و کثیف با گنجایش بالا می باشد. در نتیجه آن تعداد دفعات پر و خالی کردن این مخازن به حداقل کاهش می یابد. به این ترتیب شستشوی سطوح در بهینه ترین حالت ممکن انجام می پذیرد. از طرف دیگر قطر برس و پهنای تی لاستیکی در این رده از دستگاه ها نسبت به دیگر کفشو ها بزرگ تر بوده و سبب سرعت بخشیدن به عملیات شستشو می گردد. همچنین اسکرابر دو عملکرد شستشو و خشک کردن سطح را به طور همزمان انجام می دهد. از این رو بکارگیری از این دستگاه برای نظافت سوله ها لازم و ضروری است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :