meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد اسکرابر در شیرینی پزی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55BM40
شیرینی پزی ها یکی از بخش های فعال در جامعه می باشند که در تمامی ایام سال مشغول فعالیت هستند. از آنجایی که این واحد ها نیز همانند دیگر بخش های صنایع غذایی در ارتباط مستقیم با مواد غذایی و خوراکی بوده و در نتیجه نقش موثری در سلامت افراد جامعه دارند، شستشو و رسیدگی به امور نظافتی آنها بسیار ضروری می باشد. اگر چه استفاده از شیوه های سنتی نظافتی تا حدودی آلاینده های سطحی را از بین ببرد اما توان و کارآیی لازم در حذف موثر و با کیفیت آلاینده ها را ندارد. از این رو به کار گیری و استفاده از تجهیزات مکانیزه ایی چون دستگاه های اسکرابر یا کف شوی های صنعتی گزینه مناسبی برای نظافت سطوح می باشد. 

ویژگی های دستگاه اسکرابر صنعتی

کف شوی یا اسکرابر صنعتی دستگاهی مکانیزه برای شستشو و نظافت سریع و با کیفیت سطوح می باشد. از مهمترین ویژگی های این دستگاه ها می توان به همزمانی عملیات شستشو و خشک کردن سطوح اشاره نمود. این دستگاه ها با استفاده از پاشش آب تمیز و سیستم برس زنی تمامی ذرات آلاینده چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند. از آنجایی که ماندگاری آب آلوده ناشی از شستشو و آلاینده های جدا شده بر روی سطوح موجب انباشت آنها در محیط شده و تاثیری در نظافت سطوح ندارد، دستگاه های اسکرابر مجهز به سیستم تی و مکش بوده و با مکش آب کثیف و آلاینده ها مانع از تجمع آنها در محیط می شوند. تجهیز این دستگاه ها به دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد. تفکیک آب تمیز و آب کثیف موجب می شود که دستگاه همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو استفاده نماید، همین امر تاثیر بسزایی در ارتقا کیفیت نظافتی دارد. 

طبقه بندی دستگاه های اسکرابر از نظر نوع هدایت دستگاه

دستگاه های کف شوی از نظر نوع هدایت دستگاه به دو دسته کف شوی های دستی و کف شوی های خودرویی تقسیم می شوند. در مدل های دستی کاربر در پشت دستگاه قرار گرفته و ان را هدایت می نماید . در حالیکه در نمونه های خودرویی کاربر روی صندلی اپراتور نشسته و ان را هدایت می نماید. نمونه های دستی اسکرابر ابعاد کوچک تر و فشرده تری نسبت به نمونه های خودرویی داشته و از این رو برای نظافت مساحت های کوچک و معابر باریک گزینه مناسبی می باشند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :