meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی لابی هتل با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66BM60
لابی هتل ها معمولا به عنوان اولین بخش از فضای داخلی یک هتل تاثیر بسزایی در جذب مشتریان دارد. از این رو رسیدگی به نحوه چینش مبلمان و وسایل و هم چنین نظافت و درخشش سطوح این بخش ها از اهمیت ویژه ایی برخوردار می باشد. درخشندگی سطوح کف همراه با انعکاس نور محیط موجب ارتقا جلوه های بصری محیط می شود. مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی نظافت مانند به کار گیری سطل آب و تی در شستشو و نظافت سطوح کف نه تنها نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را بر طرف سازد بلکه می تواند تاثیرات نا مطلوبی در جذب مشتریان و در نهایت میزان بهره وری داشته باشد. از این رو استفاده از شیوه های جدید و  تجهیزات مکانیزه ایی چون دستگاه های اسکرابر صنعتی یا همان کف شوی های مکانیزه، بهترین گزینه برای نظافت موثر و با کیفیت سطوح کف هتل ها می باشند. 

ویژگی های اسکرابر صنعتی

اسکرابر یا کف شوی صنعتی دستگاهی مکانیزه می باشد که با استفاده از پاشش آب تمیز و سیستم برس زنی تمامی آلاینده های چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند. تجهیز این دستگاه ها به سیستم مکش، با مکش کامل آب آلوده ناشی از شستشو، موجب خشک شدن سطوح می شود. پهنای کاری 66 سانتی متری این دستگاه در کنار مخازن 60 لیتری آب کثیف و آب تمیز این دستگاه، موجب افزایش چشمگیر در سرعت عملیات نظافتی می شود. استفاده از مخازن با ظرفیت بالا موجب کاهش در تعداد دفعات لازم برای تخلیه و تعویض آب مخازن می گردد. 

ساختار بدنه دستگاه اسکرابر

بدنه دستگاه های اسکرابر به منظور افزایش توان دستگاه در شرایط سخت کاری از جنس پلی اتیلن فشرده می با شد. استفاده از ضربه گیر های غلطکی از بدنه دستگاه و اجزای داخلی آن در برابر ضربات احتمالی محافظت می نماید. دسته قابل تنظیم این دستگاه امکان انتخاب ارتفاع کاری مناسب را برای کاربر فراهم نموده است. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :