meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت و پرداخت سطوح با استفاده از پولیشر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : پولیشر کد محصول مربوط : BIONIC

سطوح کف در اماکن عمومی به واسطه تردد بالای افراد، درخشندگی و براقیت خود را از دست داده و ماندگاری و نشست آلاینده ها در داخل خلل و فرج کف پوش ها موجب کاهش جلوه های بصری محیط می گردد.  مسلما کاهش جلوه های بصری محیط می تواند تاثیرات منفی در دید مشتریان ایجاد نموده و کاهش در بهره وری و سود آوری را در پی داشته باشد. از این رو حذف آلاینده ها از محیط و هم چنین جلادهی به سطوح می تواند نقش موثری در رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه شده داشته و منجر به بهره وری بیشتر می گردد. انعکاس نور محیط به واسطه درخشش سطوح کف موجب افزایش جلوه های محیط می گردد. علاوه بر این رسیدگی مناسب به کفپوش ها مانع از ایجاد آسیب بر روی سطوح شده و از تحمیل هزینه های گزاف تعمیر و یا تعویض کفپوش ها ممانعت می نماید.

شستشو و نظافت سطوح کف با استفاده از پولیشر

پولیشر دستگاهی کاربردی برای جلادهی به کفپوش ها می باشد که به امکان شستشو و نظافت موثر و با کیفیت سطوح کف را نیز به راحتی برای کاربر مهیا می نماید. پولیشر به واسطه تجهیز به برس دیسکی دوار با سرعت چرخش بالا تمامی آلاینده ها را از داخل خلل و فرج کفپوش ها بیرون کشیده و نظافت می نمایند. علاوه بر این استفاده از واکس های مناسب و سازگار با نوع کفپوش ها امکان جلا دهی به سطوح و ایجاد لایه های محافظ بر روی سطوح کف را مهیا می نماید.

مزایای استفاده از سیستم های مکانیزه در شستشو و نظافت

استفاده از سامانه های مکانیزه در شستشو و نظافت علاوه بر اینکه موجب افزایش کیفیت نظافت می گردد. علاوه بر این کاهش در تعداد نیروی خدماتی و افزایش سرعت نظافت، نقش موثر و کاربردی کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری دارد. کاهش در مصرف منابع انرژی از دیگر مزایای استفاده از دستگاه های مکانیزه و صنعتی می باشد که موجب سازگاری بالای این دستگاه ها با محیط زیست می گردد. 

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :