meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کارخانه با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA100BM150
سطوح کف در کارخانه ها همواره به واسطه تردد پرسنل و تولید محصولات آلوده و کثیف می باشد. نشست و ماندگاری ذرات آلاینده بر روی سطوح، علاوه بر کاهش جلوه های بصری محیط، سطوح بهداشتی محیط را کاهش داده و سلامت پرسنل را به مخاطره می اندازد.  مسلما استفاده از شیوه های سنتی و دستی تی کشی با توجه به وسعت بالای سالن های تولید و انباره ا عملا به تعداد بالای نیروی خدماتی نیاز داشته و بسیار زمان بر می باشد. این در حالیست که استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری تجهیزات مکانیزه و صنعتی چون دستگاه های اسکرابر صنعتی که به طور تخصصی برای شستشو و نظافت سطوح کف طراحی شده اند گزینه ای بسیار مقرون به صرفه برای شستشو و نظافت سطوح کف می باشند.

ویژگی های اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی ابزاری تخصصی برای شستشو و نظافت می باشد که با استفاده از سامانه برس زنی تمامی آلاینده ها را از روی سطوح شستشو داده و نظافت می نماید. این دستگاه ها به منظور ارتقا کیفیت شستشو و نظافت مجهز به دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف بوده و همواره از پاش شاب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده می نمایند. علاوه بر این، تجهیز این دستگاه های اسکرابر به سیستم مکش و تی امکان جمع آوری و مکش آب آلوده ناشی از شستشو را به راحتی فراهم می نماید. در نتیجه با یک بار عبور دستگاه، سطوحی خشک، تمیز و عاری از آلودگی بر جای می ماند. 

مزایای استفاده از دستگاه اسکرابر

اسکرابر ها به منظور تامین نیاز های نظافتی محیط هایی با مساحت های گوناگون در ابعاد و پهنای کاری متنوعی تولید می شوند. تناسب پهنای کاری دستگاه با ابعاد محیط نظافتی نقش بسزایی در افزایش سرعت عملیات شستشو دارد. کاهش در تعداد نیروی خدماتی و منابع انرژی از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد که موجب کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری می گردد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :