meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کف سالن تولید با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

سالن های تولید معمولا وسعت بالایی داشته و به واسطه تولید محصولات تولیدی بسیار کثیف و آلوده می باشند. استفاده از شیوه های سنتی در نظافت چنین اماکن وسیع و آلوده ایی نه تنها نمی تواند نیاز های نظالفتی محیط را بر طرف سازد بلکه موجب اتلاف هزینه، وقت و انرژی می گردد. با توجه به اینکه هدف اصلی در هر کسب و کاری افزایش سود آوری و بهره وری می باشد، استفاده از شیوه های نوینی که موجب کاهش هزینه ها شوند بسیار معقول می باشد. یکی از کاربردی ترین شیوه ها در کاهش هزینه ها و افزایش سود آوری استفاده از دستگاه های اسکرابر صنعتی می باشد.

کاهش در هزینه ها با استفاده از اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی یا دستگاه کفقشویف دستگاهی مکانیزه برای شستشو و نظافت سطوح کف می باشد که با استفاده از سامانه های مکانیزه و صنعتی موجب افزایش سرعت در عملیات شستشو و نظافت می گردد. سرعت بالای این دستگاه ها در شستشو و نظافت سطوح موجب کاهش در تعداد نیروی خدماتی شده و همین امر با صرفه جویی در هزینه ها، افزایش بهره وری و سود آوری را در پی دارد. علاوه بر این، حجم آب مصرفی در دستگاه های اسکرابر بسیار کمتر از شیوه های سنتی می باشد. از این رو دستگاه های اسکرابر دستگاهی سازگار با محیط زیست می باشند.

انواع دستگاه اسکرابر

اسکرابر ها یا کفشور های صنعتی بر اساس نوع هدایت دستگاه به دو دسته اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار تقسیم می شوند. در مدل های دستی کاربر در پشت دستگاه قرار گرفته و ان را هدایت می نمایدف در حالیکه در نمونه های سر نشین دار کاربر روی دستگاه قرار گرفته و ان را هدایت می نماید. از آنجایی که ابعاد نمونه های سرنشین دار در مقایسه با نمونه های دستی بزرگ تر می باشد این دستگاه ها گزینه مناسبی برای شستشو و نظافت سطوح کف در محیط وسیع می باشند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :