meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت مرکز تجاری بوسیله جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL202DS

اولین گام جهت شروع فرآیند نظافت در محیط هایی چون مراکز تجاری، جمع آوری زباله ها و خاک ریخته شده بر روی سطح می باشد. روش سنتی نظافت محیط، استفاده از جاروی دستی می باشد اما این روش، علاوه بر زمان بر بودن، زحمت زیادی به کاربر داده و کیفیت مطلوبی را موجب نمی شود. امروزه دستگاه های جاروبرقی صنعتی با قدرت مکش بالا و سیستم فیلتراسیون قوی، سطح را به خوبی پاکسازی نموده و محیط ایمن و سالمی فراهم می آورد.

معرفی جاروبرقی نیمه صنعتی

جاروبرقی نیمه صنعتی دسته ای از جارو برقی ها به حساب می آید که در محیط های تجاری و حتی صنعتی کم کار استفاده می شود. این مکنده ها از یک یا چند پمپ سانتریفیوژال تشکیل شده که توسط موتور کلکتوری تقویت شده به حرکت در می آید. این دستگاه ها دارای بدنه فولادی تقویت شده بوده و از سیستم فیلتراسیون قدرتمند تری نسبت به جارو برقی های تجاری برخوردارند.

انواع مختلف فیلتر جاروبرقی

فیلتر بخش مهم یک جاروبرقی یا مکنده به حساب می آید که با به دام انداختن ذرات ریز از بازگشت آن ها به محیط جلوگیری می نماید. جاروبرقی ها معمولا از چند فیلتر بهره می برند که تنها یکی از آن ها بعنوان فیلتر اصلی قرار می گیرد. فیلتر های دیگر با قدرت فیلتراسیون بالاتر که با نام فیلتر ثانویه شناخته می شوند، در موازات فیلتر اولیه تعبیه می شود. از نظر شکل و کارایی نیز، این فیلتر ها در مدل های پاکتی، کیسه ای، ستاره ای، کارتریجی و پاکتی موازی شکل عرضه می شوند. فیلتر پاکتی ساده ترین نوع فیلتر هستند که در جارو برقی های خانگی و تجاری استفاده می شود. فیلتر کیسه ای از جنس پلی استر بوده و  در دستگاه های خانگی و تجاری تعبیه شده اند.  فیلتر ستاره ای در جاروبرقی های نیمه صنعتی و صنعتی بکار رفته و  بصورت دستی یا با کمپرسور هوا نظافت می شود. فیلتر کارتریجی در رده نیمه صنعتی و صنعتی بوده و در جنس های پلی استر و سلولز یافت می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :