meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت اولیه سطوح با استفاده از جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM30ECO

جمع اوری و حذف الاینده های خشک از روی سطوح کف پس از اتمام عملیات ساخت و ساز، با استفاده از شیوه های سنتی بسیار زمان بر بوده و از کیفیت مطلوبی نیز بر خوردار نمی باشد و  جاروبرقی های عادی نیز توانایی جمع آوری این زباله ها را ندارند. برای جمع آوری صحیح این آلودگی ها به منظور کاهش نیروی انسانی و رسیدن به نتیجه دلخواه باید از جاروبرقی صنعتی بهره برد. جارو برقی های خانگی توانایی مکش آب را ندارند و در چنین محیط های به راحتی دچار آسیب می شوند، تمامی جاروبرقی های تجاری، نیمه صنعتی و صنعتی توانایی جمع اوری اب را نیز دارند به همین دلیل به آن ها جاروبرقی آب و خاک نیز گفته می شود.

انواع جاروبرقی

جاروبرقی همانطور که در بالا اشاره شد به 3 مدل تجاری، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شود. هر کدام از این جارو برقی ها توانایی کارایی خاص خود را دارند، اما قدرت مکش مدل صنعتی از دو مدل دیگر بسیار بالا تر است. جاروبرقی ها صنعتی به دلیل بهره بردن از پمپ مکش ساید چنل، موتور توربینی(یا کلکتور تقویت شده) و مخزن بسیار بزرگی مناسب جمع آوری زباله های به جا مانده از ساخت و ساز است.

انواع جاروبرقی صنعتی تخصصی

جاروبرقی صنعتی تخصصی خود از نظر عملکرد به مدل های مختلفی نقسیم می شود همانند جاروبرقی کارهای سنگین، مکنده هوا کار و مکنده کامیونی که در ادامه توضیح مختصری راجع به هر نوع توضیح مختصری آورده شده است:

جاروبرقی های سنگین برای مکش مواد چگال و حجیم طراحی شده اند تا بتوانند به طور پیوسته آن مواد را مکش کنند. این مدل علاوه بر مجهز بودن به یک سیستم فیلتراسیون قوی به واحد سایکلون نیز تجهیز شده اند تا پیش از تماس ذرات با فیلتر، ذرات را به داخل مخزن بکشند. مکنده هوا کار برای فعالیت نیازی به برق ندارد و مناسب محیط هایی است که به برق دسترسی ندرند. مکنده های کامیونی برای جمع آوری مقدار زیادی از مواد طراحی شده اند. کارخانه های سیمان از صنایعی است که این مکنده در آن کاربرد دارد.
جاروبرقی دارای مدل های دیگری نیز است، به طور کلی این نوع جاروبرقی ها به دلیل ویژگی هایی که دارا هستند و توانایی کار در محیط های سخت مناسب کار های صنعتی هستند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :