meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت حرم و اماکن مذهبی با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ScrubberDryer

اماکن مذهبی و اماکن متبرکه مانند حرم ها از جمله اماکنی هستند که همواره حجم بالایی از رفت و آمد در آن ها صورت می گیرد. همین امر موجب می شود تمیزی و زیبایی محیط بیش از پیش اهمیت پیدا کند و افرادی که در آن تردد می کنند تمایل دارند محیط حرم زیبا و پاکیزه باشد. از آن جایی که رفت و آمد زائران به حرم به طور پیوسته و بی وقفه انجام می شود بنابراین لازم است یک چرخه دائمی از عملیات نظافت صورت پذیر تا از انتشار آلودگی جلوگیری شود. از طرف دیگر اماکن مذهبی دارای صحن ها و حیاط هایی با وسعت بالا هستند که فعالیت های نظافتی را تحت تأثیر خود قرار می دهد. شستشوی سطح زمین در این اماکن یکی از مهم ترین شیوه های پاکیزه نگه داشتن محیط به شمار می آید که به همین منظور دستگاه های اسکرابر برای شستشوی سطوح کف مورد استفاده قرار می گیرند.

اسکرابر سرنشین دار یا کفشوی خودرویی

دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی با هدایت خودرویی برای شستشوی محیط های وسیع و با قدرت مانور بالا بسیار ایده آل هستند و به نوعی یک انتخاب کاملاً مقرون به صرفه به شمار می آیند. کف شوی سرنشین دار با دارا بودن مخازن آب با ظرفیت بالا و پهنای شستشوی بزرگ سطوح وسیع را با سرعت بالا و کیفیت قابل توجه شستشو داده و بلافاصله خشک می کند. این دستگاه ها از سهولت کاربری، ساختار مقاوم و عملکردی ایمن برخوردار می باشند و در نتیجه در ساعات شلوغ نیز قابل به کار گیری هستند.

نظافت صنعتی حرم با کف شوی صنعتی

اسکرابر سرنشین دار جهت شستشوی سطوح در اماکن مذهبی بسیار مناسب و کارآمد است زیرا علاوه بر این که از قدرت بالای شستشو برخوردار بوده هم زمان با عملیات شستشو زمین را خشک می کند. این ویژگی یک ویژگی منحصر به فرد است زیرا در هنگام تردد مداوم افراد خطر لغزندگی و افتادن به وجود نمی آید و ایمنی عموم مردم حفظ می شود. زمین شوی صنعتی با هدایت خودرویی سطوح کف حرم را با سرعت عمل بالا، کیفیت بی نظیر و با سهولت انجام می دهد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :