meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت مراکز فرهنگی با جاروبرقی تجاری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : SW53S

مراکز تجاری، اداری، فرهنگی، آموزشی و ... که دارای سالن های همایش هستند همانند هر محیط عمومی دیگری بهداشت و نظافت یکی از موضوعات اساسی می باشد که انجام آن در درجه اول اهمیت قرار دارد. حجم بالای رفت و آمد در این مراکز میزان تولید زباله و آلودگی را افزایش داده و در این زمان اهمیت نظافت بیش از پیش نمایان می شود. به منظور نظافت و پاک سازی تمامی سطوح در این اماکن تجاری، اداری، فرهنگی و ... از زباله و آلودگی استفاده از تجهیزاتی پر قدرت با ساختاری مناسب لازم بوده و می توان از دستگاه های جاروبرقی تجاری با چنین ویژگی هایی یاد کرد. جاروی تجاری انواع سطوح هموار  و ناهموار را در بخش های گوناگون یک محیط نظافت می کند.

ویژگی های جاروبرقی تجاری

جاروهای تجاری دارای قابلیت جمع آوری هر دو مواد جامد و مایع می باشد که جهت نظافت مراکز تجاری و سالن های همایش بسیار مناسب است. دستگاه های مکنده تجاری مجهز به سه موتور هستند که سبب افزایش قدرت و کارایی جارو می گردند و به طور جدا گانه کنترل شده و روشن و خاموش می شوند. قدرت موتورهای مکنده جارو با سطح مقطع فیلتر تناسب داشته و به این ترتیب از گرم شدن بیش از اندازه موتورها جلوگیری به عمل می آید. جارو برقی تجاری دارای بدنه ای تمام استیل و مقاوم بوده که حتی در واحدهای نیمه صنعتی نیز قابل به کار گیری است.

اجزای مکنده تجاری

جاروبرقی تجاری که یک جاروبرقی آب و خاک به شمار می آید، از تجهیزات و لوازم جانبی متعددی برخوردار بوده که امکان نظافت سطوح مختلف را در یک محیط فراهم می کند. این دستگاه به دلیل داشتن چرخ های بزرگ و روان با سهولت جا به جا شده و مخزن زباله آن نیز به منظور تخلیه آسان از بدنه اصلی جدا می گردد. قدرت مکش جاروبرقی تجاری از طریق دسته آن امکان پذیر بوده و کاربر می تواند متناسب با ویژگی های سطح مورد نظر تنظیم نماید. این رده از جاروهای تجاری شلنگ تخلیه آب، خرطومی قابل تنظیم و بست های مقاوم برای اتصال موتور مکنده به بدنه دستگاه دارند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :