meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد دستگاه اسکرابر برای نظافت پارکینگ

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

 پارکینگ ها محلی برای آمد و شد انواع خودرو هستند از همین رو به سرعت در معرض آلودگی قرار می گیرند و نخستین بخشی که کثیف می شود سطح زمین است. پارکینگ به ویژه در مجتمع های بزرگ مسکونی و یا تجاری اداری وسعت بالاتری دارد و به دنبال آن عملیات نظافت و شستشوی آن مستلزم صرف زمان و انرژی بیشتری خواهد بود. بنابراین استفاده از روش های دستی متداول ناکافی و ناکارآمد بوده و کاربران تمایل بسیار زیادی به بهره مندی از شیوه های مدرن یعنی تجهیزات مکانیزه نظافتی خواهند داشت. برای جلوگیری انتقال گرد و خاک محیط به خودروها شستشوی کف امری مطلوب به شمار می آید که با استفاده از دستگاه اسکرابر در بهترین سطح انجام می پذیرد.

شستشوی پارکینگ با اسکرابر کابلی

اسکرابر یا کف شوی صنعتی صرفاً جهت شستشوی سطوح کف طراحی شده است از همین رو سطح زمین را با بالاترین سطح کیفیت تمیز می کند. کیفیت و کارایی بالا، سرعت عمل بالا و سهولت کاربری از مزیت های به کارگیری دستگاه های زمین شوی صنعتی می باشد و از آن جایی که یک دستگاه پر کاربرد است برای شستشوی سطوح کف در پارکینگ ها کارایی دارد. اسکرابر کابلی به عنوان یک ابزار پر قدرت آلودگی های سطح زمین از جمله گرد و خاک، لکه های سیاه و چربی که در  پارکینگ وجود دارد، به میزان قابل توجهی از میان بر می دارد.

ویژگی های بارز کفشوی

اسکرابرها دارای دو مخزن آب جداگانه هستند که یکی با آب یا محلول شوینده پر می شود و دیگری مخصوص جمع آوری آب آلوده است. با چنین ساختاری بر خلاف شیوه های سنتی آب آلوده دوباره به چرخه شستشو باز نمی گردد و همواره در طول فرآیند شستشو آب تمیز به کار می رود. سیستم برس زنی دستگاه به شکلی است که با سرعت بالا می چرخد و آب تمیز هم بر روی آن پاشش می شود؛ به این ترتیب با استفاده از نیروی فیزیکی برس و محلول شوینده سطح زمین به بهترین شکل تمیز می گردد. از طرف دیگر سیستم خشک کن دستگاه شامل موتور مکنده ای است که هم زمان با شستشو آب و آلودگی های باقی مانده را جمع آوری نموده و سبب افزایش سرعت خشک شدن زمین و کاهش ضریب جذب دوباره آلودگی می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :