meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد اسکرابر دستی در نظافت پارکینگ

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66BM60
پارکینگ ها به عنوان بخشی فعال و پر تردد در ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار الوده می باشند. تردد بالای خودرو ها در این امکان و نشست گرد و غبار اصلی ترین عوامل آلودگی این بخش ها می باشند. حضور و ماندگاری آلاینده های چسبنده ایی چون قیر و ذرات شن و ماسه از یک سو و ریزش روغن خودرو ها از سوی دیگر می تواند خسارات جبران ناپذیری را بر کف پوش ها وارد نموده و علاوه بر کاهش جلوه های بصری محیط، هزینه های هنگفتی را بر دوش صاحبان و مدیران این بخش ها وارد می کند. مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی در نظافت این سطوح علاوه بر اینکه بسیار زمان بر بوده و به هزینه بالایی نیاز دارد. در حالیکه استفاده از تجهیزات مکانیزه ایی چون اسکرابر ها یا کف شوی های دستی، نظافت موثر و با کیفیت را در زمان کوتاه تری ارائه داده و موجب کاهش چشمگیر در هزینه ها و افزایش بهره وری می گردند. 

آشنایی با دستگاه کف شوی یا اسکرابر 

دستگاه های کف شوی صنعتی مجهز به سیستم برس زنی بوده و با استفاده از پاشش آب و مواد شوینده تمامی آلودگی های چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند. این دستگاه ها به منظور حذف آب الوده ناشی از شستشو و ارائه سطوحی کاملا خشک و عاری از آلودگی مجهز به سامانه مکش می باشند این دستگاه ها به منظور ارتقا کیفیت شستشو و ممانعت از انتشار آلاینده ها به سایر نقاط، مجهز به دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف بوده و همواره از پاشش آب تمیز برای شستشوی سطوح استفاده می نمایند. 

ویژگی های دستگاه های کف شوی صنعتی

کف شوی های صنعتی به منظور ارتقا کیفیت نظافتی می توانند از پاشش مواد شوینده همراه با آب استفاده نمایند. فشار رو به پایین اعمال شده بر روی برس این دستگاه ها تاثیر بسزایی در ارتقا کیفیت نظافتی دارد. پهنای کاری بیش از 60 سانتیمتری این دستگاه، سرعت عملیات نظافت را به میزان چشمگیری افزایش داده و موجب صرفه جویی در زمان می شود. دسته تا شوی این مدل از کف شوی امکان انتخاب ارتفاع کاری مناسب با قد کاربر را فراهم نموده است. تخلیه آسان و راحت مخزن آب کثیف تا آخرین قطره از دیگر ویژگی های این مدل از زمین شوی های می باشد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :