meta name="video_type" content="video/mp4" />

جمع آوری مواد سنگین با جاروبرقی صنعتی سخت کار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG300

در سایت های صنعتی انجام امور مختلف مستلزم بهره گیری از تجهیزات صنعتی سازگار با شرایط محیطی می باشد. در کارخانه های صنعتی حجم بالایی از ضایعات تولید می شود که این مواد سخت و سنگین بوده و جمع آوری آن ها با شیوه های دستی به طور قطع غیر ممکن خواهد بود. ضایعات ایجاد شده در کارخانه ها گاهی به صورت آلودگی است و گاهی این قابلیت را دارند که به چرخه تولید و فرآوری باز گردند. دستگاه های مکنده صنعتی سنگین کار با هدف استفاده در محیط های صنعتی با شرایط سخت و دشوار کاری طراحی و تولید شده اند که جهت نظافت های عمومی و هم چنین برای جمع آوری و انتقال مواد مورد استفاده قرار می گیرند.

کارایی منحصر به فرد جاروبرقی صنعتی

ضایعات صنعتی که در مقادیر زیاد و با چگالی بالا تولید می شوند تنها با استفاده از دستگاه های مکنده کارهای سنگین قابل جمع آوری هستند و از آن جایی که مکنده های صنعتی قدرت مکش بسیار بالایی دارند، از توانایی مکش مواد سنگین و چگال برخوردار می باشند. از طرف دیگر بدنه تمام فولادی، موتور دائم کار و پمپ قدرتمند جارو برقی صنعتی این دستگاه را با فضای کارخانه های صنعتی متناسب ساخته و امکان کارکرد دائمی و طولانی مدت مکنده را فراهم می آورد.

کاربرد تجهیزات جانبی مکنده صنعتی

برای آن که سرعت جمع آوری مواد افزایش یابد و راحت تر بتوان آن ها را جمع آوری نمود، سری ها و نازل های مختلفی در کنار دستگاه طراحی و تولید شده اند. این لوازم با توجه به نوع و دانه بندی مواد و یا ساختار سطح انتخاب می شوند و به سهولت جمع آوری ضایعات کمک می کنند. نازل سر گرد آلومینیومی برای جمع آوری انواع مواد پودری و مواد جامد مناسب می باشد و در صنایع سنگین مانند فولاد یک ابزار کارآمد به شمار می آید. 

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :