meta name="video_type" content="video/mp4" />

قابلیت به کارگیری جاروبرقی صنعتی در کارخانه فولاد

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : ZEFIRO75

کارخانه ها و کارگاه های صنعتی مانند کارخانجات فولاد سازی از بزرگ ترین صنایع فعال در کشور هستند که دارای دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته هستند. به منظور افزایش بهره وری و ایمنی محیط کار، جمع آوری آلودگی های تولید شده در آن ضرورت دارد و با توجه به سختی پاکسازی در این مکان ها، استفاده از روش های نظافت دستی به دلیل معایب زمانبر بودن و آلوده کردن هوای محیط کار، ممکن نیست. سطح کار در بسیاری از کارخانه ها صاف نیست و دارای خلل و فرج می باشد و جهت نظافت دوده ها و آلودگی های جامد و همچنین جمع نمودن آلودگی های مایع از جمله روغن ها، نیازمند استفاده از شیوه های نوین نظافت هستند که به منظور تحقق امر نظافت، استفاده از دستگاه های مکنده صنعتی بسیار مفید و کارامد است.

جارو برقی صنعتی با استفاده از موتورهای با توان بالا قادر به مکش انواع آلودگی های خشک و تر، با سرعت بالا است و می تواند به صورت همزمان انواع آلودگی های خشک و آلودگی های تر از جمله آب،روغن و مواد چرب را مکش نماید.

مکنده صنعتی  Zefiro 75

این جاروی صنعتی از کارامد ترین دستگاه های کمپانی Deflin ایتالیا می باشد که با توجه به ابعاد مناسب این دستگاه به دلیل عبور از مکان های باریک بیشترین کاربرد را در کارگاه ها و کارخانجات صنعتی دارد. این مکنده صنعتی دارای موتور قدرتمند سه فاز بوده و از قدرت مکش بالایی برخوردار است. بدنه فولادی مقاوم این جاروی صنعتی با پوشش اپوکسی است که موجب کارایی بالای این مکنده در محیط های سخت کار گردیده است. فیلتر مورد استفاده در این مکنده، از نوع ستاره ای پلی استری با مساحت بالا می باشد که قادر به فیلتر کردن ذرات تا 3 میکرون می باشد. همچنین وجود تکاننده لرزشی در این مکنده، موجب سهولت در تمیز کردن فیلتر دستگاه می گردد.

مخزن 75 لیتری مکنده صنعتی Zefiro 75 به راحتی از دستگاه جدا شده و به دلیل وجود 4چرخ در زیر این مخزن، باعث سهولت در جابجایی و تخلیه مخزن می گردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :