meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت پارکینگ با جاروبرقی نیمه صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL352DS

در پارکینگ ها به طور پیوسته تعداد زیادی اتومبیل و وسایل نقلیه تردد دارند، به همین دلیل حج بالایی از گرد و خاک و آلودگی ها به محیط راه پیدا می کند. اگر پارکینگ در مجاورت ساختمان های در حال ساخت قرار داشته باشد، آلودگی شدت بیشتری پیدا می کند و به سرعت بر روی بدنه خودروهای پارک شده در محل می نشیند. به منظور جلوگیری از این پدیده و کند شدن روند کثیف شدن پارکینگ و ماشین ها نباید از نظافت سطوح کف پارکینگ چشم‌پوشی کرد. جاروبرقی نیمه صنعتی یک ابزار ایده آل برای این کار خواهد بود.

نظافت پارکینگ با جاروبرقی نیمه صنعتی

برای نظافت محیط های بزرگ و پر گرد و خاک مانند پارکینگ جاروبرقی نیمه صنعتی دارای کاربرد مؤثر خواهد بود. این رده از دستگاه های نظافتی نسبت به جاروهای خانگی بسیار قدرتمندتر، بادوام تر و با کارایی و استحکام بالاتری هستند که جهت جمع آوری گرد و خاک در حجم بالا  مناسب می باشند. دستگاه های جاروبرقی نیمه صنعتی قابلیت مکش و جمع آوری مایعات را نیز دارند و می توانند آلودگی های جامد و مایع را هم زمان جمع آوری کنند. برای نظافت پارکینگ پر گرد و خاک هم یک جاروی نیمه صنعتی کارایی لازم را از خود ارائه می دهد و آلودگی های پخش شده در محیط را به خوبی مکش می کند.

کارایی بالای نازل ثابت

نازل ثابت به منظور نظافت آسان و سریع سطح زمین طراحی شده است که به بده اصلی دستگاه های جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی متصل می گردد. این نازل سبب هر چه آسان تر شدن کار با جارو برقی در هنگام نظافت سطوح کف می شود و کاربر تنها وظیفه هل دادن دستگاه را بر عهده می گیرد. به این ترتیب سطح زمین در کوتاه ترین زمان و به آسانی نظافت خواهد شد. این ابزار جانبی کارآمد برای نظافت سطح پر گرد و خاک پارکینگ ها نیز بسیار مناسب و کارآمد می باشد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :