meta name="video_type" content="video/mp4" />

جمع آوری آلودگی در مراکز صنعتی با جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM40

انجام فرآیندهای صنعتی و نیمه صنعتی در کارگاه ها و کارخانه ها با تولید گرد و خاک و انواع دیگری از آلودگی همراه می باشد. خاک و گرد و غبار، ضایعات، پسماندهای پودری و سایر مواد خشک و تر از آلودگی های متداولی است که در اغلب کارخانه ها به فراوانی یافت می شود. جمع آوری آلودگی ها از محیط صنعتی یک ضرورت می باشد و در حقیقت عملیات نظافت و پاکسازی تنها از دیدگاه زیبایی ظاهری اهمیت ندارد بلکه به منظور حفظ ایمنی محیط کار، حفظ ایمنی و سلامت کارکنان، حفظ کیفیت محصولات و افزایش طول عمر تجهیزات و ماشین آلات انجام می گیرد. ضایعات ریز و پودری از مضرترین آلودگی هایی است که در محیط های صنعتی تولید می شود و باید هر چه سریع تر برای حذف آلاینده ها اقدام شود. برای نظافت سریع، با کیفیت و ایمن محیط های صنعتی و کارگاهی می توان از دستگاه های جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی بهره مند شد.

کارایی جاروبرقی صنعتی در حذف پسماندها

دستگاه های جاروبرقی صنعتی یا نیمه صنعتی به گونه طراحی و تولید شده اند که کاملاً با جاروهای متداول تفاوت دارند؛ به این معنا که برای جمع آوری آلودگی های سخت محیط های صنعتی مناسب هستند و با شرایط دشوار کاری سازگاری دارند. جاروهای صنعتی و نیمه صنعتی انواع آلودگی های پراکنده شده در محیط را جمع آوری نموده و با تعویض سری یا نازل مکنده امکان نظافت انواع سطوح هموار و ناهموار فراهم می آید. با نصب کفی پارویی و دسته مخصوص سطح زمین به وسیله مکنده به طور کامل تمیز می شود. ساختار دسته جارو برقی که کاربر آن را در دست می گیرد کاملاً ارگونومیک بوده و احساس ناراحتی و خستگی برای کاربر به وجود نخواهد آورد.

طراحی مهندسی شده مکنده صنعتی

جاروهای صنعتی و نیمه صنعتی از طراحی دقیق و مهندسی شده برخوردار می باشند. بدنه و شاسی این دستگاه ها تمام فولادی بوده و سیستم فیلتراسیون قوی و کارآمدی دارند که با استفاده از آن در هنگام جمع آوری ریز و پودری، گرد و خاک و سایر آلاینده های مشکلی برای واحد موتور و پمپ دستگاه ایجاد خواهد شد و علاوه بر آن ذرات پس از جمع آوری دوباره به محیط باز نمی گردند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :