meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت پارک ها با دستگاه سوییپر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : ATOM

پارک ها و فضاهای سبز محیط های فضاهای نسبتاً وسیعی هستند که به عنوان تفریحگاه و تفرجگاه مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین تمیزی و نظافت این اماکن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و بهتر است در بازه های زمانی مشخص و به صورت منظم عملیات نظافت انجام گیرد. به دلیل بالا وسعت پارک ها استفاده از ابزارهای دستی برای پاک سازی محوطه راه کار مناسبی نبوده و می تواند مشکلات فراوانی را برای نیروی های انسانی به وجود آورد. این در حالی است که برای نظافت چنین فضاهایی امکان بهره مندی از دستگاه های نظافتی مکانیزه وجود دارد و به این ترتیب دشواری های فرآیند نظافت به طرز کاملاً محسوسی از میان برداشته می شود.

نظافت پارک ها با سوییپر صنعتی

دستگاه سوییپر سرنشین دار دارای ابعاد مناسبی می باشد که جهت جمع آوری زباله و گرد و خاک محیط های وسیع به طور مؤثر به کار می رود. طراحی این رده از تجهیزات مکانیزه نظافتی به شکلی است که اگر در پارک ها بخش های کم عرض نیز وجود داشته باشد، این دستگاه به دلیل داشتن ساختار منسجم به راحتی می تواند به این قسمت ها ورود پیدا کرده و آلودگی های سطح زمین را به طور کامل جمع آوری نماید.

طراحی خلاقانه دستگاه سوییپر

سوییپر یا جاروب خیابانی مشابه یک خودرو حرکت می کند و کاربر بر روی صندلی مخصوص می نشنید؛ از همین رو شخص پس از ساعت های طولانی کار با دستگاه احساس خستگی و ناراحتی نخواهد داشت. کیفیت سوییپر صنعتی و نتیجه حاصل از آن با هیچ یک ابزارهای دستی نظافتی قابل قیاس نبوده و با استفاده از این ماشین نظافتی سرعت عملیات به نحو چشمگیری افزایش و هزینه ها کاهش می یابند. این دستگاه مجهز به هر دو سیستم مکانیکی و مکشی می باشد که در نتیجه آن هم آلودگی ها درشت تر و هم گرد و غبار جمع آوری می شوند، یعنی جاروب خودرویی در پارک ها انواع زباله و گرد و خاک را جمع آوری می کند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :