meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت محوطه با سویپر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : SLALOM
محوطه های بیرونی در مجتمع های تفریحی، ادرای، تجاری و صنعتی به دلایل مختلف تحت تاثیر آلودگی های محیطی قرار دارند. برگ درختان، چوب های ریز، ته سیگار و حتی گرد و خاک از جمله این آلودگی ها هستند که به مرور زمان، موجب نا زیبا شدن محیط و کاهش سطح بهداشت می شوند. روش های سنتی در نظافت این محیط ها از سرعت پایینی برخوردار بوده و کیفیت مطلوبی ارائه نمی دهند. اما سوییپر صنعتی راه حل مناسبی برای نظافت محیط های بیرونی به حساب می آید که سرعت نظافت را چند برابر نموده و موجب کاهش هزینه های نظافت می گردد.

مزایای استفاده از سویپر سرنشین دار

سوییپر سرنشین دار، دسته ای از سویپر ها می باشد که کاربر با قرار گرفتن بر روی صندلی قابل تنظیم آن، به امر نظافت می پردازد. مزیت اصلی سویپر خودرویی، سهولت هدایت و کنترل دستگاه و نظافت آسان و سریع می باشد. صندلی دستگاه نیز در بخش جلویی آن قرار گرفته و دید مناسبی به کاربر داده است. این سبک طراحی موجب شده تا کاربر به خوبی از وجود موانع محیطی با خبر باشد. سوییپر خودرویی نیاز به آموزش خاصی نداشته و علاوه بر کاربر پسند بودن در کاهش نیروهای خدماتی موثر است. موتور قدرتمند و عملکرد عالی برس ها موجب شده تا محیط های وسیع مانند کارخانه ها و خیابان ها  را به خوبی نظافت نماید. سوییپر خودرویی مقاومت و طول عمر بالایی داشته و هزینه های تعمیر و نگهداری پایینی دارد.

نگهداری دستگاه سویپر

هر دستگاهی برای افزایش طول عمر و بهبود عملکرد خود نیازمند نگهداری و مراقبت می باشد. سویپر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کاربران با رعایت نکاتی می توانند علاوه بر بهبود عملکرد آن، در کاهش هزینه های نگهداری موثر باشند. آموزش کاربر اولین نکته در این زمینه می باشد. اگر کاربر به خوبی با نحوه کار دستگاه و امور مربوط به آن آشنا باشد، از احتمال آسیب و خرابی جلوگیری نموده و ایمنی را افزایش می دهد. همچنین کاربر می بایست بعد از هر مرحله نظافت، برس های سوییپر را نظافت و زباله های به دام افتاده را خارج نماید. نتیجه این کار، افزایش طول عمر برس ها و بهبود کیفیت کار می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :