meta name="video_type" content="video/mp4" />

سویپر خودرویی و کاربرد آن در نظافت انبار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : SuperBoxerE
نظافت سوله و انبارهای وسیع امر بسیار دشواری بوده و نیروی خدماتی، تجهیزات و زمان زیادی را لازم دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های مکانیزه ای تحت عنوان سویپر تولید شده اند که کار دشوار نظافت را به امری ساده و آسان تبدیل نموده اند. سوییپر ها با بهره مندی از برس های کناری و مرکزی خود و سیستم مکانیزه، در مدت زمان کمی یک سطح وسیع را نظافت می نمایند. افزایش سطح ایمنی، بهبود کیفیت نظافت و کاهش چشم گیر زمان عملیات از جمله مزایای سویپر ها می باشد.

سویپر صنعتی

سوییپر صنعتی، یک دستگاه نظافتی کارآمد جهت جمع آوری انواع زباله ها در ابعاد کوچک تا متوسط و گرد و خاک محیط می باشد. اکثر سویپر ها برای جمع آوری زباله از دو برس کناری و یک برس مرکزی استفاده می نمایند. برس های کناری با قابلیت مکش گرد و غبار وظیفه جمع آوری زباله به مرکز دستگاه و برس مرکزی عهده دار انتقال زباله ها به مخزن می باشد. تخلیه مخزن سویپر صنعتی به سهولت صورت گرفته و حتی در مدل هایی از این جاروی خیابانی، کاربر تنها با حرکت دادن یک اهرم قادر به خالی نمودن زباله ها از داخل مخزن می باشد. سوییپر صنعتی به دو صورت دستی و خودرویی هدایت شده و تامین منبع تغذیه آن بوسیله باتری یا سوخت های فسیلی صورت می پذیرد.

ایمنی دستگاه سویپر خودرویی

سویپر های خودرویی از نظر ایمنی کاربر و دستگاه در سطح بالایی قرار دارند. قرار گرفتن صندلی کاربر در جلوی دستگاه یکی از این موارد مهم در طراحی آن هاست که موجب ارائه دید مناسب به کاربر می شود. در نتیجه کاربر به خوبی از برخورد آن با موانع جلوگیری نموده و احتمال آسیب به خود و دستگاه را به حداقل می رساند. به منظور کاهش آسیب دیدگی این جاروب خیابانی در اثر برخورد احتمالی با موانع نیز، برس های سوییپر به هنگام مواجه با مانع جمع می شوند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :