meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از سوییپر سرنشین دار جهت نظافت سوله

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : NOVE
افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار صنعتی را دارند، در کنار خرید تجهیزات و دستگاه ها و همچنین استخدام نیروهای ماهر، خرید یک دستگاه صنعتی جهت رفع نیاز های نظافتی خود در دستور کار خود قرار می دهند. دستگاه نظافتی می تواند نسبت به روش های دستی، سرعت و کیفیت پاکسازی سطوح را افزایش دهد. سویپر یکی از این دستگاه ها می باشد که با بهره گیری از سیستم مکانیزه برس زنی، زباله ها و گرد و خاک محیط را جمع آوری می کند. این جاروی صنعتی، بوسیله برس های خود زباله ها را به سمت میانی دستگاه فرستاده و در آنجا بوسیله یک برس رولی به مخزن می فرستد. در مدل هایی از این دستگاه، جک هیدرولیکی بکار گرفته شده تا مخزن پر شده آن به راحتی تخلیه گردد.

ویژگی های سوییپر صنعتی

سوییپر های صنعتی جهت جمع آوری زباله ها و دیگر آلودگی ها در اماکن سرپوشیده و یا فضاهای باز مورد استفاده می گردند. این جاروی محوطه با یک بار عبور از یک مکان، آنرا تمیز نموده و حرکت دوباره جهت پاکسازی آن مکان نیازی نیست. سویپرهای صنعتی در مقایسه با شیوه های سنتی، سطوح وسیع را در زمانی کوتاه تر و با کیفیت تر نظافت می کنند. این دستگاه ها ایمنی بالایی داشته و استفاده از ان ها به سهولت صورت می پذیرد. نظافت سویپر ها به سادگی صورت گرفته و طراحی و ساخت سویپر به گونه ای است که  هزینه های تعمیر و نگهداری پایینی دارد.

فرسایش و استهلاک برس سوییپر

نظافت سطوح بوسیله دستگاه سوییپر بر عهده برس های این دستگاه می باشد. فشار مناسب بر روی برس ها می تواند طول عمر دستگاه و کیفیت نظافت را افزایش دهد. هرچه برس ها تماس بیشتری با سطح داشته باشند، سرعت فرسایش آن ها افزایش می یابد. این امر سر الیاف برس ها را ساییده و علاوه بر ایجاد محدودیت حرکت برس ها، سبب کاهش کیفیت نظافت می گردد. بنابراین با بررسی برس ها و صرف توجه بیشتر می توان موجب صرفه جویی در هزینه ها شده و تعویض برس را به تعویق انداخت.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :