meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر سالن های ورزشی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40
سالن های ورزشی چند منظوره متعددی در شهرهای مختلف کشور برای انجام فعالیت های ورزشی فراهم شده است. این سالن ها بعد از پایان روز، به آلودگی هایی دچار شده و نیازمند شستشو و نظافت می باشند. عدم توجه به این امر به کفپوش آسیب رسانده و طول عمر آن را کاهش می دهد. یک سالن آلوده و کثیف، مورد استقبال افراد قرار نگرفته و موجب از دست رفتن سرمایه می شود. همچنین وجود آلودگی ها بر روی سطح کفپوش، موجب آسیب به ورزشکاران می گردد. اسکرابر صنعتی که از جمله دستگاه های نظافت صنعتی می باشد، به خوبی از پس شست و شوی این سطوح بر می آید. این دستگاه آب را بر روی سطح پاشیده و بطور همزمان سطح را برس زده و بلافاصله خشک می نماید.

مخازن آب دستگاه اسکرابر

اسکرابر ها از دو مخزن جداگانه برای نگهداری آب تمیز و آب کثیف بهره می برند. این مخازن در مدل های مختلف از حجم مناسبی برخوردار بوده و در بالای برس ها قرار گرفته اند. همچنین جدا بودن آن ها موجب شده تا هیچگونه آب آلوده ای در محیط انتشار پیدا نکند. پر کردن مخزن آب تمیز به سادگی صورت پذیرفته و تخلیه مخزن آب کثیف نیز تنها با قرار دادن خرطومی آن در یکی محیط ایمن صورت می پذیرد.

مزایای اسکرابر کابلی

اسکرابر های کابلی، دسته ای از کف شوی های دستی به حساب می آیند که از جریان برق برای تامین منبع تغذیه خود استفاده می نمایند. اسکرابر کابلی به دلیل عدم وجود باتری در ساختار خود، وزن پایینی داشته و به سهولت توسط کاربر هدایت می شود. این ویژگی موجب شده تا کاربر کم تر نیاز به اعمال نیرو داشته و کم تر دچار خستگی شود. همچنین این کف شور با اتصال به جریان برق، از قدرت نظافتی بالایی برخوردار است. قیمت پایین این دستگاه نسبت به نمونه های باتری دار از دیگر مزیت این کفشور ها می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :