meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت انبار محصولات غذایی بوسیله سویپر صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : SLALOM
تولید کنندگان محصولات غذایی و همچنین فروشگاه های بزرگ مواد غذایی، دارای انبار های بزرگ و راهروی مختلف می باشند. بعلت جابجایی مواد و آلودگی های دیگر محیطی، سطح زمین در این انبار ها دچار آلودگی شده و به نظافت مستمر نیازمند است. استفاده از سوییپر می تواند جهت جمع آوری آلودگی ها در این محیط ها مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه سرعت نظافت و قدرت مانور بالایی داشته و عملکرد بسیار بهتری نسبت به شیوه های دستی ارائه می دهد. سویپر ها مجهز به برس های کناری در جلوی آن بوده که وظیفه جمع آوری و انتقال زباله ها به سمت مرکز آنرا بر عهده دارند. زباله های جمع شده در مرکز سویپر، بوسیله برس رولی به داخل مخزن فرستاده می شود. سویپر ها  همچنین با توجه به چگونگی هدایت آن ها به دو دسته دستی و سرنشین دار تقسیم می شوند.

جهت چرخش برس رولی سوییپر

در برخی از مدل های سوییپر، جهت چرخش برس با جهت حرکت آن همسو بوده و برس مرکزی آلاینده ها را به داخل مخزن هل می دهد. در این مدل ها نحوه پر شدن مخزن به گونه ای است که استفاده از تمامی ظرفیت مخزن ممکن نمی باشد. اما سویپر هایی که جهت چرخش برس آن ها برخلاف جهت حرکت دستگاه می باشد، برس رولی آلودگی را بلند کرده و به داخل مخزن پرتاب می نماید. از آنجایی که در این مدل ها، زباله ها از بالا به داخل مخزن ریخته می شود، امکان استفاده از ظرفیت کامل مخزن فراهم می گردد. با این کار تخلیه مخزن در فاصله های زمانی بیشتری نیاز بوده و در وقت افراد صرفه جویی می گردد.

ایمنی دستگاه سویپر

معمولا در تمامی صنایع، دستگاه ها جهت حفظ ایمنی کاربر دارای استاندارد های خاصی هستند. سویپر های سرنشین دار شرکت های معتبر، دارای دید بالای کاربر بوده و توانایی شخص را در هدایت آن افزایش می دهند. کاربر با دید مناسب می تواند از احتمال برخورد به موانع و آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می کند. طراحی ارگونامی سوییپر صنعتی از دیگر مزایایی است که سوییپر را به دستگاهی پر کاربرد در حفظ ایمنی کاربر تبدیل کرده است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :