meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کف سالن ورزشی با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

سالن ها و مجموعه های ورزشی دارای کف پوش اپوکسی و یا پی وی سی هستند که با گذشت زمان و بر اثر رفت و آمد و انجام حرکات ورزشی دچار آلودگی می شوند. نظافت سطوح کف در مجموعه های ورزشی همانند دیگر محیط های عمومی و پر رفت و آمد اهمیت داشته و می بایست مورد توجه قرار گیرد تا به این ترتیب بر طول عمر این کفپوش ها افزوده شود. استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مانند اسکرابر مؤثرترین شیوه در نظافت این اماکن می باشد.

اسکرابر صنعتی ابزاری مکانیزه برای شستشوی کف

اسکرابر یا کف شوی صنعتی وسیله ای است که عملکردی مکانیزه دارد و با استفاده از سامانه برس زنی آلودگی های سطح زمین را جدا می کند. اسکرابرها به بخش اصلی شامل مخزن های آب تمیز و کثیف، سیستم برس زنی و سامانه مکش تجهیز شده اند که عملکرد هماهنگ این سه با یکدیگر سبب تمیزی مطلوب سطوح می گردد. ساختار دستگاه های زمین شوی صنعتی بسیار ساده بوده و عموم کاربران قادر خواهند بود طی یک آموزش ساده کنترل آن را در دست گیرند. در ساختار اسکرابر صنعتی قطعات پیچیده الکترونیکی به کار نرفته و اجزای آن مکانیکی هستند که سبب کاهش میزان خرابی دستگاه می شود. ساختمان مکانیکی کف شوی به گونه ای است که دسترسی به اجزای داخلی آسان بوده و فرآیند تعمیر و نگه داری آن سهولت پیدا می کند.

نظافت سالن ورزشی با اسکرابر کابلی

دستگاه اسکرابر کابلی با هدایت دستی یک کفشوی پر قدرت است که برای شستشوی انواع سطوح سخت در محیط های گوناگون از جمله اماکن ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. اسکرابر صنعتی کابلی به پریز برق متصل می شود و انرژی لازم را از شبکه برق شهری دریافت می کند که به این ترتیب منبع تغذیه آن هیچ گاه به پایان نخواهد رسید. زمین شوی صنعتی کابلی کف پوش سالن های ورزشی پوشیده شده از اپوکسی، پی وی سی و ... را شستشو داده و خشک می کند. اسکرابر نه تنها در تمیزی و زیبایی محیط نقش مهمی دارد بلکه سبب محافظت از سطوح و حفظ کیفیت آن می شود.   

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :