meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد اسکرابر در نظافت فروشگاه

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40
فروشگاه های مواد غذایی یکی از مراکز شلوغ و پر تردد در تمامی ساعات روز می باشند. تردد بالای افراد و خریداران در این محیط ها، موجب آلودگی سطوح کف می شود. از آنجایی که این فروشگاه ها عرضه کننده مواد غذایی می باشند، نظافت و رسیدگی به امور بهداشتی این محیط ها از اهمیت ویژه ایی بر خوردار بوده و تاثیر بسزایی در میزان حضور مشتریان و تمایل آنها به خریداری محصولات و در نهایت میزان بهره وری و سود آوری دارد. مسلم است که تردد بالای افراد و مراجعه کنندگان به این مکان ها مانع از به کار گیری شیوه های سنتی در نظافت می شود. علاوه بر این ها استفاده از شیوه های دستی چون تی کشی نه تنها نمی تواند نظافت موثر و با کیفیتی را ارائه دهد بلکه با ایجاد محدودیت در تردد افراد می تواند تاثیر مستقیمی بر میزان رضایت و خرید مشتریان داشته باشد. از این رو به کار گیری شیوه های نوین و استفاده از تجهیزاتی چون دستگاه های اسکرابر یا کف شوی های صنعتی، گزینه مناسبی برای نظافت و شستشوی سطوح کف در این اماکن می باشد. 

ویژگی های اسکرابر صنعتی

اسکرابر ها یا کف شوی های دستی ابعاد فشرده ایی داشته و پهنای کاری 550 میلی متری گزینه مناسبی برای نظافت اماکن متراکم و معابر باریک می باشند. این دستگاه کف شوی از انرژی ذخیره شده در باتری برای تامین نیروی حرکتی دستگاه استفاده می نماید. این مدل از دستگاه کف شوی به واسطه وزن و ابعاد مناسب دستگاه فاقد موتور حرکتی بوده و حرکت دورانی برس هدایت ان را برای کاربر آسان نموده است. استفاده از محافظ های ضربه گیر در ساختار بدنه دستگاه، از بده و اجزای داخلی ان در برابر ضربات احتمالی محافظت می نماید. 

مزایای استفاده از اسکرابر به جای شیوه های سنتی نظافت

از جمله مزایای استفاده از دستگاه های اسکرابر می توان به همزمانی عملیات شستشو و خشک نمودن اشاره نمود که مانع از ایجاد محدودیت در دسترسی افراد به نقاط شسته شده می گردد. کاهش در زمان و حجم آب مصرفی از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :