meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد اسکرابر در شستشوی پارکینگ

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

تردد و توقف خودرو ها در پارکینگ ها، موجب آلودگی سطوح کف این اماکن می شود. ماهیت آلاینده ها از یک سو و وسعت بالای این اماکن از سوی دیگر، مانع از استفاده از شیوه های سنتی و دستی در نظافت چنین اماکنی می گردد. دستگاه اسکرابر صنعتی یا کفشوی صنعتی دستگاهی کاربردی در نظافت می باشد که بطور خاص و تخصصی برای شستشو و نظافت سطوح کف طراحی و تولید شده است. اسکرابر ها با استفاده از سیستم برس زنی تمامی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح را کاملا شستشو داده و نظافت می نمایند. این دستگاه ها به منظور خشک نمودن سطوح کف مجهز به سیستم مکنده و تی می باشند.

انواع دستگاه های اسکرابر صنعتی

اسکرابر یا کفشوی صنعتی به منظور نظافت و شستشوی سطوح در محیط هایی با ابعاد گوناگون، در دو نوع اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار تولید می شوند. نمونه های دستی اسکرابر ابعاد کوچک و فشرده ای داشته و کاربر با قرار گرفتن در پشت دستگاه ان را هدایت می نماید. این در حالیست که نمونه های سرنشین دار اسکرابر مجهز به صندلی بوده و کاربر با نشستن بر روی صندلی عملیات شستشو و نظافت را انجام می دهد.

ویژگی های دستگاه اسکرابر

اسکرابر یا کفشور صنعتی به منظور افزایش کیفیت شستشو و ممانعت از انتشار آلاینده ها به دیگر بخش ها دارای دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف می باشد و همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده می نماید. همزمانی عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح در اکرابر ها مانع از ایجاد محدودیت در دسترسی افراد به نقاط شسته شده می گردد. علاوه بر این کاهش در مصرف اب به واسطه استفاده از سیستم پاشش آب، ارتقا کیفیت شستشو به واسطه استفاده از سیستم برس زنی و خروج آلاینده های انباشته از خلل و فرج کفپوش ها و افزایش سرعت عملیات شستشو و نظافت به واسطه استفاده از سامانه های مکانیزه نظافتی از جمله ویژگی های مهم و کاربردی اسکرابر ها می باشد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :