meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد اسکرابر کابلی در شستشوی کفپوش سالن های ورزشی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40
سالن های ورزشی بطور مستمر و روزانه، پذیرای ورزشکاران می باشند. به مرور زمان کفپوش این سالن ها دچار آلودگی شده و حالت اولیه خود را از دست می دهند. کفپوش آلوده و کثیف، موجب کاهش مراجعه به سالن های ورزشی و کاهش طول عمر آن می شود.  بنابراین شستشو و رفع آلودگی از سطح کفپوش جز بخش های مهم و ضروری یک محیط ورزشی سرپوشیده می باشد. روش جدید و کارآمد در این زمینه، استفاده از دستگاه های کفشوی صنعتی می باشد. کف شوی تمامی عملیات شستشو و برس زنی را بصورت مکانیزه و بدون نیاز به ابزار دستی انجام می دهد. این دستگاه در مدل های دستی و خودرویی تولید می شود و منبع تغذیه آن توسط باتری یا جریان برق تامین می گردد.

اسکرابر صنعتی مناسب برای شستشوی کفپوش سالن های ورزشی

مدل های مختلفی از کفشوی برای شستشوی کفپوش سالن های ورزشی استفاده می شود. در سالن های کوچک استفاده از یک کفشوی دستی نیاز کاربر را برآورده می کند. البته سالن هایی که دارای ابعاد مناسب برای دور گرفتن و حرکت مناسب اسکرابر خودرویی هستند نیز می توانند از نمونه های سرنشین دار استفاده نمایند تا سرعت نظافت را چند برابر کنند. در بین مدل های دستی نیز، کفشوی کابلی بدلیل وزن کم تر، قیمت پایین تر و قدرت نظافتی بالاتر ترجیح داده می شود.

نظافت برس دستگاه اسکرابر

وظیفه جدا نمودن آلودگی ها از سطح زمین توسط دستگاه اسکرابر، بر عهده برس های آن می باشد. این برس ها با توجه به نوع سطح در مدل های مختلفی موجود و قابل استفاده اند. نکته مهم در مورد برس های اسکرابر، نظافت و بررسی آن ها بطور مستمر و منظم می باشد. با تمیز نمودن برس ها از آلودگی ها و مواد به دام افتاده در برس، عملکرد دستگاه بهبود یافته و طول عمر برس ها افزایش می یابد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :