meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشو و خشک کردن هم زمان سطوح با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

نظافت های روزانه و مداوم اگر با استفاده از ابزارهای سنتی انجام شود، به فرآیندی خسته کننده و پر زحمت تبدیل می گردد. سطوح سنگی از جمله سطوحی هستند که به دلیل دارا بودن جلا و درخشندگی کمترین آلودگی و لکه را نشان می دهد و از همین رو در محیط هایی که سطح زمین از سنگ و گرانیت پوشیده شده است، بسته به میزان تردد به نظافت های متناوب و منظم نیاز دارد. از طرف دیگر ابزارهای به کار گرفته شده برای نظافت و شستشوی سطوح سنگی باید به گونه ای باشد که رد آب و لکه بر جای نگذارد و در حقیقت باعث به هدر رفتن زحمات کاربر نشود. روش های سنتی فاقد چنین ویژگی هستند و به جای آن ها دستگاه اسکرابر بهترین روش به شمار می آید.

ساختار و کارایی دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابر یک ماشین مکانیزه پیشرفته و در عین حال با سهولت کاربری می باشد که جهت شستشوی حرفه ای، آسان، سریع و با کیفیت انواع سطوح سخت طراحی و تولید شده است. کف شوی صنعتی سیستم برس زنی، مخازن آب تمیز و کثیف مجزا و سیستم مکش دارد که سبب بهبود وضعیت بهداشت و تمیزی سطوح می گردد و علاوه بر آن با انتخاب برس مناسب آسیبی به سطح وارد نمی شود. اسکرابر دستی به آسانی قابل به کار گیری بوده و کاربر با یک یادگیری ساده می تواند کنترل دستگاه را بر عهده گیرد. زمین شوی صنعتی با شستشو و مکش آب و آلودگی های باقی مانده سطحی تمیز برجای می گذارد.

زیبا ساختن سطوح سنگی با دستگاه اسکرابر

از آن جایی سیستم تی هلالی شکل تعبیه شده در پشت دستگاه به همراه موتور مکنده پر قدرت آب مصرف شده را جمع آوری می کند، بر روی سطح سنگ رد آب به جا نخواهد ماند؛ به این ترتیب درخشندگی و زیبایی سطح حفظ می گردد. اسکرابر برقی با هدایت دستی یکی از پرقدرت ترین و پر کاربردترین نوع از دستگاه های کف شور صنعتی می باشد که به دلیل اتصال مستقیم به شبکه برق شهری قابلیت کارکرد طولانی مدت دارد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :