meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سالن ورزشی به وسیله اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

سالن های ورزشی همواره به واسطه حضور ورزشکاران و تماشگران مملو از جمعیت بوده و همین ازدحام جمعیت و انجام فعالیت های ورزشی، موجب آلودگی سطوح کف در این اماکن می گردد. شستشو و نظافت سطوح کف و حذف آلاینده ها از محیط نقش مهم و کلیدی در تامین سطوح بهداشتی محیط دارد. مسلما رعایت اصول بهداشتی می تواند سلامت افراد حاضر در محیط را فراهم نماید. دستگاه های کفشور صنعتی یا اسکرابر ابزار مناسبی برای شستشو و نظافت سطوح کف می باشد.

ساز و کار اسکرابر صنعتی

اسکرابر یا کفشوی صنعتی دستگاهی مکانیزه برای شستشو و نظافت تخصصی سطوح کف می باشد که با استفاده از سامانه برس زنی تمامی آلاینده های چسبیده به سطوح را شستشو داده و نظافت می نماید. اسکرابر ها برای شستشو و نظافت سطوح از سیستم های پاشش آب استفاده می نمایند. مخازن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف از دیگر اجزای مهم و کاربردی در دستگاه اسکرابر می باشد که موجب می شود که همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده شود. از دیگر اجزای مهم دستگاه کمی توان به سیستم مکش و تی نصب شده در بخش انتهایی دستگاه اشاره نمود. همزمانی عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح کف از جمله ویژگی های مهم دستگاه اسکرابر می باشد که به واسطه تجهیز این دستگاه ها به سیستم مکش و تی تحقق می یابد.

مزایای استفاده از اسکرابر

اسکرابر دستگاهی تخصصی برای شستشو و نظافت سطوح کف می باشد که به واسطه استفاده از سامانه های مکانیزه موجب تسهیل در امر شستشو و نظافت سطوح کف می گردد. ارتقا کیفیت شستشو و همچنین افزایش سرعت عملیات از جمله مزایای استفاده از دستگاه اسکرابر می باشد. علاوه بر این همزمانی عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح از دیگر مزایای این دستگاه ها می باشد که مانع از ایجاد محدودیت در دسترسی افراد به نقاط شسته شده می گردد. کاهش در هزینه های مربوطه و هم چنین کاهش در میزان مصرف آب از دیگر ویژگی های کاربردی این دستگاه ها می باشد که موجب افزایش سودآوری و کاهش در هزینه ها می گردد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :