meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی اتومبیل با کارواش اتوماتیک

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Istobal صنعت : سایر گروه : کارواش اتوماتیک کد محصول مربوط : M'START

شستشوی اتومبیل با روش های دستی دشوار بوده و کاربر با تلاش زیاد و با صرف نیروی بسیار زیاد وسیله نقلیه را تمیز می کند. علاوه بر این عملیات شستشوی دستی اتومبیل به روش دستی مستلزم مصرف مقدار زیادی آب و مواد شوینده خواهد بود که خود سبب آسیب رساندن به محیط زیست می شود و در هنگام شستشوی دستی اتومبیل ترکیب آب آلوده و مواد شوینده به سفره های آب زیر زمینی راه پیدا می کند. از آن جایی که شستشوی ماشین ها امری اجتناب ناپذیر بوده و برای افزایش طول عمر و جلوگیری از فرسایش آن می بایست انجام گیرد، دستگاه های کارواش اتوماتیک با کارایی فوق العاده طراحی و ساخته شده اند.

اجزای دستگاه کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک یا دستگاه ماشین شوی مجهز به برس های عمودی و افقی است که تمامی آلودگی ها بخش های مختلف خودرو را از بین می برد و به قسمت های دارای خلل و فرج آن که دور از دسترس هستند نفوذ کرده و آلودگی های آن را حذف می کند. سیستم پاشش آب برای انجام عملیات پیش شستشو و آب کشی، نازل های پاشش مواد شوینده و سیستم خشک کن از دیگر امکانات یک کارواش تمام اتوماتیک می باشند. سامانه برس زنی، سیستم خشک کن و نازل های پاشش آب و شامپو برای آب کشی به صورت استاندارد بر روی دستگاه تعبیه شده و سایر سامانه ها به صورت اختیاری نصب می گردند.

نحوه عملکرد کارواش اتوماتیک دروازه ای

دستگاه کارواش اتوماتیک ابزاری کارآمد، ایمن، با کیفیت و در عین حال جذاب است که در کوتاه ترین زمان و با بالاترین سطح کیفیت بدنه خودرو را شستشو داده و خشک می کند. از طرف دیگر در محیط کارواش راه آبی برای برای جمع آوری آب و مواد شوینده تعبیه می گردد که آب مصرف شده را جمع کرده و به سیستم تصفیه آب می فرستد. آب به طور کامل تصفیه می شود و برای شستشوی اتومبیل های بعدی آماده می گردد و بنابراین به میزان قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :