meta name="video_type" content="video/mp4" />

بهداشت صنایع غذایی با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

مواد غذایی و محصولات خوراکی از جمله موادی هستند به طور مستقیم با سلامتی افراد ارتباط مستقیم دارند. این مواد در کارخانه ها و یا کارگاه ها تولید شده و محصولات نهایی به بازار عرضه می گردند که در نهایت به دست مصرف کنندگان می رسد. همان طور که کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید مواد غذایی و فرآیند انجام شده بر روی آن از اهمیت زیادی برخوردار است بهداشت و تمیزی این کالاها نیز اهمیتی دو چندان دارد. از همین رو می بایست بهداشت و تمیزی محیط کارخانه به اندازه کافی و متناسب با استاندارها فراهم گردد تا شرایط برای رشد میکروب ها در کارخانه به وجود نیاید. سالن های تولید مهم ترین بخش یک کارخانه صنایع غذایی است که تمیزی و بهداشت آن باید همواره مورد توجه قرار گیرد تا از رشد آلودگی و انتقال آن به محصولات جلوگیری به عمل آید. از آن جایی که نظافت محیط کارخانه صنایع غذایی می بایست به طور پیوسته و منظم و با شیوه های اصولی انجام گیرد، استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی همانند اسکرابر مؤثر و کارآمد خواهد بود.

اسکرابر دستی با منبع تغذیه باتری

دستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی ابزاری مکانیزه برای شستشوی سطح زمین می باشد که با استفاده از سیستم برس زنی پر سرعت آلودگی های عمیق سطوح را از بین می برد. زمین شوی صنعتی دستگاهی با کارایی و کیفیت بالا است که از قدرت مانور زیادی برخوردار بوده و جهت استفاده در محیط هایی مانند کارخانه ها که وجود ماشین آلات صنعتی سبب ایجاد مسیرهای کم عرض گردیده، بسیار ایده آل خواهد بود.

نقش کفشوی صنعتی در بهداشت محیط

در کارخانه های صنایع غذایی آلودگی و چربی در محیط پراکنده می شود که لازم است هر چه سریع تر اقدامات ضروری برای از بین بردن آن ها انجام گیرد. اسکرابر دستگاهی توانایی بالایی در حذف آلودگی های سطح زمین دارد و می تواند چربی ها و آلودگی های تثبیت شده را از سطح زمین و از میان خلل و فرج آن پاک کند. به این ترتیب در فراهم نمودن بهداشت و تمیزی محیطی که محصولات غذایی در آن ها تولید می شود، نقش مهمی ایفا می کند. این دستگاه با دارا بودن ضریب ایمنی بالا و ساختاری صنعتی هم چنان که به نظافت محیط می پردازد از انتقال آلودگی از نقطه ای به نقطه دیگر جلوگیری به عمل می آورد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :