meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر پارکینگ

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55BM40

پارکینگ بخش مهمی از ساختمان های کوچک و بزرگ می باشد. در تمامی مجتمع های مسکونی، تجاری و ... مساحت زیادی به پارکینگ اختصاص داده می شود که محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه خواهد بود. این پارکینگ ها عموماً مسقف هستند و تردد ماشین و موتور سیکلت آلودگی و گرد و خاک را از محیط بیرون به داخل پارکینگ انتقال می دهد. هم چنین به علت خرابی برخی از وسایل نقلیه کف پارکینگ مواد روغنی ریخته می شود که محیط را آلوده و از زیبایی آن کم می کند. از طرف دیگر گرد و خاک موجود در پارکینگ بر روی خودروها می نشیند و برای جلوگیری از این پدیده می بایست کف پارکینگ مورد شستشو قرار گیرد. با استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی کف پارکینگ ها شستشوی می گردد.

کفشوی دستی با موتور جلو برنده

دستگاه اسکرابر با هدایت دستی دارای موتور حرکتی جلو برنده، باطری ژل محافظ پاشش برس، سیستم توقف سریع، محافظ ضربه گیر، شاسی و تی فولادی می باشد که آن را به یک دستگاه کارآمد و با کیفیت تبدیل نموده است. این اسکرابر دارای پهنای شستشوی 55 سانتی متری با مخزن آب 40 لیتری است که برای تمیز نمودن سطوح در محیط هایی با وسعت کم یا مانور پذیری پایین به کار گرفته می شود. دستگاه به استوانه و چرخ های ضربه گیر و چرخ های ضد سایش تجهیز گردیده که وظیفه حفاظت از دستگاه را بر عهده دارند.

نظافت سطوح کف در پارکینگ ها

اسکرابر دستی از ابعاد جمع و جور و در عین حال قدرت بالا برخوردار بوده و به راحتی در فضاهای کم عرض حرکت داده می شود و سیستم برس زنی و مکش آب آن شستشوی کامل و خشک شدن سریع سطح زمین را فراهم می آورد. در محیط هایی که موانع حرکتی دارند مانند پارکینگ ها می توان به جای استفاده از یک کف شوی از دو یا چند دستگاه اسکرابر استفاده نمود و به این ترتیب سرعت شستشوی سطوح افزایش می یابد. وجود موتور حرکتی بر روی دستگاه زمین شوی صنعتی سبب می گردد حرکت دستگاه یکنواخت شده و در نتیجه فرآیند نظافت با کیفیت بهتری انجام می پذیرد؛ از طرف دیگر این موتور حرکت رو به جلوی دستگاه را در سطوح دارای رمپ سهولت می بخشد.

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :