meta name="video_type" content="video/mp4" />

جمع آوری کنسانتره آهن با مکنده صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG300

کنسانتره آهن محصولی ثانویه تولید شده از سنگ آهن است که در صنایع فولاد کاربرد فراوان داشته و برای تولید انواع گندله و دیگر محصولات فلزی به کار می رود که استفاده از آن در فرآیندهای صنعتی سبب کاهش قابل توجه هزینه ها می گردد. سنگ آهن طی گذراندن مراحل مختلف فیزیکی و شیمیایی در کارخانه فولاد به گندله و سایر محصولات تبدیل می شود. در کارخانجات فولاد حجم انبوهی از کنسانتره آهن و هم چنین گندله وجود داشته که به دلایل متعدد در محیط کارخانه پراکنده شده و آلودگی بسیار شدیدی به وجود می آورد. این مواد قابل استفاده مجدد بوده و می توان آن ها را به چرخه صنعت بازگرداند. جمع آوری این مواد تنها از طریق مکنده های صنعتی کارهای سخت امکان پذیر خواهد بود.

مکنده صنعتی سخت کار

جاروبرقی های پیشرفته صنعتی دارای قدرت مکش و سرعت مکش فوق العاده ای هستند که مواد پودری و مواد سنگین و چگال را به خوبی جمع آوری می کنند. این دسته از مکنده های صنعتی مجهز به مخزنی بزرگ بوده که برای جمع آوری توده های مواد مناسب می باشد و در کنار آن از فناوری سایکلون بهره مند گشته گردیده اند تا از فیلتر دستگاه محافظت به عمل آید. در شرایطی که مواد در حال جمع آوری پودری و چسبنده هستند بر روی جاروبرقی صنعتی کارهای سنگین فیلتر ایمنی تحت عنوان فیلتر هپا نصب می گردد. جاروبرقی صنعتی سخت کار دارای دهانه مکشی است که عایق بندی شده و در نتیجه آن از اتلاف توان مکش جلوگیری خواهد شد.

جاروبرقی صنعتی و کاربرد آن در صنعت فولاد

به منظور جمع آوری مواد سخت و سنگین در کارخانه های فولاد مانند کنستانتره آهن و گندله به کارگیری یک مکنده صنعتی سخت کار به همراه مخزن رابط می تواند تاثیر گذار باشد. در هنگام مکش هم زمان مواد ریز و درشت مخزن رابط سایکلون دار بسیار ایده آل می باشد زیرا مواد بزرگ تر در مخزن رابط باقی مانده و ذرات ریز به مخزن مکنده می ریزند. به این ترتیب مواد به راحتی از یکدیگر تفکیک شده و مواد با سهولت بیشتری انتقال می یابند و یا به چرخه تولید باز می گردند، هم چنین سایکلون موجب حفظت از فیلتر در برابر مواد ساینده می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :