meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت و جمع آوری مواد با مکنده صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG2

کارخانه ها و مراکز صنعتی دارای حجم بالایی از آلاینده ها و ضایعات هستند که در محیط و در میان تجهیزات پراکنده گشته است. باقی ماندن این آلودگی ها در محیط علاوه بر این که عملکرد تأسیسات را با اختلال مواجه می کند سلامت کارکنان را نیز به مخاطره می اندازد. بنابراین از میان برداشتن آلاینده ها امری ضروری تلقی می شود و باید هر چه سریع تر مواد زائد از محیط دور شود. از آن جایی که جمع آوری آلودگی های پودری آن هم در حجم بالا فرآیندی دشوار می باشد، لازم است ابزارهایی کارآمد و قدرتمند مورد استفاده قرار گیرد. جمع آوری آلاینده های صنعتی تنها با استفاده از دستگاه های مکنده یا جاروبرقی صنعتی امکان پذیر می گردد.

جاروبرقی صنعتی تخصصی

مکنده صنعتی مجهز به موتور توربینی سه فاز می باشد که بی نیاز از تعمیر و نگه داری بوده و امکان کار طولانی مدت و پیوسته دارد. مخزن جاروبرقی صنعتی دائم کار از گنجایش بالایی برخوردار می باشد و به همین دلیل برای جمع آوری حجم بالایی از مواد جامد و مایع مناسب است. این رده از مکنده ها ی صنعتی ساختاری صنعتی و منحصر به فرد دارد که بدنه آن تمام فولادی با رنگ اپوکسی می باشد. جارو برقی صنعتی به سیستم فیلتراسیون کارآمدی تجهیز گردیده که با برخورداری از سطح مقطع بالا ذرات ریز را به خوبی فیلتر نموده و از بازگشت مواد جمع آوری شده به محیط اطراف جلوگیری می کند.

جمع آوری مواد در واحدهای صنعتی با مکنده صنعتی دائم کار

جاروبرقی صنعتی دائم کار به دلیل دارا بودن ساختار صنعتی به عنوان مکنده های سنگین کار به کار می روند از همین رو جهت استفاده در محیط های سخت صنعتی با شرایط دشوار کاری بسیار مناسب هستند. مکنده های سخت کار به همراه نازل های متعدد همانند نازل آلومینیومی سر تخت آلودگی های ریز و پودری را با قدرت زیاد مکش کرده و در مخزن خود نگه می دارد. علاوه بر این جاروبرقی صنعتی کارهای سنگین مجهز به فناوری سایکلون می باشد که از فیلتر در برابر ذرات ساینده و برنده حفاظت می کند.

تگ ها :

جاروی مرکزی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :