meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت انبار چینی و سرامیک با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

در کارخانه ها و انبارهای چینی و سرامیک به دلیل ماهیتی که مواد اولیه و هم چنین محصولات تولیدی دارند، همواره حجم زیادی از آلاینده ها و گرد و خاک به وجود آمده که بر طول عمر تجهیزات و دستگاه ها تأثیر نامطلوب می گذارد و از طرف دیگر استنشاق این آلاینده ها سبب بروز بیماری های تنفسی و آلرژی در میان کارکنان می شود؛ از همین رو نظافت مداوم و پیوسته محیط کارخانه و انبارها از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و موجب حفظ کیفیت محصولات، افزایش طول عمر ماشین آلات صنعتی و از همه مهم تر سطح سلامت کارمندان را افزایش می دهد. نظافت و شستشوی سطح زمین در سالن ها یکی از مناسب ترین و کارآمدترین شیوه های نظافتی در محیط های صنعتی می باشد و انجام آن با شیوه های صنعتی مناسب و کارآمد خواهد بود.

اسکرابر خودرویی و نظافت محیط های صنعتی

دستگاه اسکرابر یک ابزار مکانیزه، کارآمد و با کیفیت برای شستشوی سطح زمین بوده که عملیات شستشو را به بهترین شکل به انجام رسانده و به منظور نظافت مستمر و حرفه ای محیط های وسیع همانند کارخانه های صنعتی و انبارها ایده آل می باشد. زمین شوی صنعتی ساختاری مکانیکی و مقاوم دارد که با شرایط سخت واحدهای صنعتی سازگار است و به دلیل دارا بودن سیستم های مکانیکی به جای سیستم های پیچیده الکترونیکی خرابی کم و نگهداری آسان دارد.

شستشوی سطوح کف در کارخانه های کاشی و سرامیک با اسکرابر

کفشوی خودرویی با سهولت کاربری و بازدهی بالا سطح زمین را در کارخانه ها و انبارهای کاشی و سرامیک شستشو داده و تمامی آلودگی، گرد و خاک و گرده های حاصل از محصولات را از بین می برد. زمین شوی صنعتی گنجایش زیاد، پهنای شستشوی بالا و قدرت مانور زیادی دارد که به آسانی در سالن ها و راهروهای کارخانه و انبار حرکت کرده و سطح را شستشو می دهد. تی لاستیکی تعبیه شده در بخش انتهایی اسکرابر و در اطراف برس ها آب باقی مانده بر روی زمین را به طور کامل جمع آوری نموده و در هنگام چرخش برس ها و یا در زمان تغییر مسیر دستگاه از پاشش آب به اطراف جلوگیری می کند.

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :