meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت سطوح وسیع با اسکرابر سرنشین دار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

امروزه ساخت سازه های عظیم توسعه پیدا کرده و این فرآیند روز به روز گسترش می یابد. ساختمان هایی با وسعت زیاد هم چون نمایشگاه ها، مصلا، مجتمع های تجاری و ... به طور پیوسته دارای رفت و آمد فراوان هستند و از همین رو در معرض آلودگی قرار می گیرند، هم چنین در هنگام ساخت این سازه ها مقدار بسیار زیادی گرد و خاک تولید می شود که عدم توجه به آن به سطح زمین آسیب می رساند؛ سطوح کف در مراکز تجاری و مصلا ها غالباً از جنس سنگ پوشیده شده و اگر گرد و خاک و دیگر آلودگی ها بر روی آن باقی بماند به مرور زمان به عمق سطح نفوذ کرده، تثبیت می شود و دیگر از بین نخواهد رفت. در نتیجه بهتر است در هنگام ساخت و ساز چنین سازه هایی مورد توجه قرار گیرد تا علاوه بر زیباتر شدن محیط طول عمر سطوح افزایش یابد. بی تردید نظافت سطوح وسیع و بزرگ با استفاده از روش های دستی و سنتی غیر ممکن بوده و در صورت انجام آن بسیار وقت گیر و هزینه بر خواهد بود و نتیجه ای قابل قبول نیز در پی ندارد. از همین رو به منظور نظافت محیط هایی از این قبیل بهره مندی از دستگاه اسکرابر می تواند یک شیوه کارآمد، مقرون به صرفه و ایمن به شمار آید.

ساختار اسکرابر صنعتی

اسکرابر یا کفشوی صنعتی یک دستگاه مکانیزه برای شستشوی سطح زمین است و به ویژه در محیط هایی با وسعت بالا کارایی ویژه ای دارد زیرا در مدت زمانی کوتاه و با حضور تنها یک کاربر عملیات نظافت را کیفیت درخور توجه انجام می دهد. زمین شوی صنعتی از ساختاری مکانیکی برخوردار بوده که سبب دوام و طول عمر بالای دستگاه و هم چنین خرابی کم آن می گردد.

شستشوی سطوح با مساحت زیاد

به منظور نظافت و شستشوی سطوحی با مساحت زیاد اسکرابر سرنشین دار ابزاری کاملاً مناسب و ایده آل می باشد زیرا تنها با وجود یک کاربر محیط با کیفیتی قابل توجه تمیز شده کیفیت سطح نیز حفظ می شود. کف شوی سرنشین دار دارای دو برس دوار می باشد که با سرعت بالا می چرخد و با آلودگی های سطح را از بین می برد و تیغه لاستیکی عقب دستگاه که متصل به یک شاسی فولادی است به دلیل داشتن وزن زیاد آب و آلودگی های باقی مانده بر روی سطح را به خوب جمع آوری می کند.

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :