meta name="video_type" content="video/mp4" />

مکنده صنعتی در صنایع فولاد

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG300

مکنده دستگاهی است که توسط یک پمپ درون مخزن آن خلا ایجاد می شود و درون مخزن یک مکنده صنعتی درصد خلا به وجود آمده بیشتر خواهد بود. مکنده صنعتی به منظور نظافت و جمع آوری مواد انباشته شده در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرد و از دیگر کاربردهای مهم این دستگاه های کارآمد نیز انتقال مواد در حجم بالا و غبار گیری می باشد. مکنده صنعتی علاوه بر این که مواد سنگین مکش می کند، دارای قابلیت جمع آوری هم زمان مواد جامد و مایع است و چون دهانه مکش پایین تر از فیلتر قرار دارد، با مکش مایعات حتی مواد روغنی فیلتر جارو مرطوب نمی شود. دستگاه های جاروبرقی صنعتی یا مکنده در انواع متنوعی تولید شده اند که امکان استفاده از آن ها در زمینه های نیمه صنعتی، صنعتی و صنعتی سخت کار به عنوان جاروی قابل حمل و یا مکنده مرکزی فراهم آمده است. هر یک از دستگاه های مکنده صنعتی بدون در نظر گرفتن نوع کارکرد آن دارای دو شاخصه اصلی است که عملکرد دستگاه را تعیین می کند، این شاخصه ها عبارت اند از قدرت مکش و سرعت مکش.

قدرت مکش

قدرت مکش یک جاروبرقی به میزان توانایی آن در مکش مواد گفته می شود که مکنده های صنعتی از قدرت مکش فوق العاده ای برخوردار بوده و بسته به مقدار آن می توانند مواد سنگین و با چگالی بالا را از نقاط دورتر مکش کنند. در صنایع گوناگون انواع مختلفی از مواد با ویژگی های متفاوت وجود دارد که باید جمع آوری شوند و دستگاه های مکنده صنعتی با داشتن قدرت مکش زیاد این مواد را مکش می کنند.

سرعت مکش

سرعت مکش یک جاروبرقی صنعتی به مقدار حجم هوای مکش شده در واحد زمان اطلاق می گردد که تعیین کننده سرعت انجام عملیات خواهد بود و با افزایش میزان سرعت مکش یک مکنده، فرآیند نظافت و جمع آوری مواد در مدت زمان کوتاه تر و با سرعت بیشتری صورت می گیرد. به منظور انجام عملیات غبارگیری در صنایع وجود یک مکنده صنعتی با سرعت مکش ضرورت داشته و عملکردی مناسب و کارآمد ارائه می دهد.

 

تگ ها :

جاروی مرکزی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :