meta name="video_type" content="video/mp4" />

جمع آوری مواد در صنایع فولاد با مکنده صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG2

در کارخانه ها و سایت های صنعتی همانند کارخانه تولید سیمان، صنایع فولاد و ... در هنگام تولید، انتقال مواد و بسته بندی مقدار زیادی از مواد به اطراف می ریزد. این مواد ضایعات فرآیندهای صنعتی هستند که گاهی اوقات این مواد قابل بازیابی بوده و می توان آن ها را به چرخه تولید بازگرداند و در غیر این صورت مواد پراکنده شده در محیط به عنوان آلودگی محسوب می شوند. وجود آلودگی در محیط های صنعتی اثرات مخربی در پی خواهد داشت مثلاً بر کیفیت محصولات تأثیر نا مطلوب می گذارد و حتی می تواند سلامت کارکنان و محیط زیست را به خطر اندازد. در خطوط تولید، خطوط بسته بندی و نوار نقاله ها بیشترین میزان آلودگی به وجود می آید و چون تأسیسات این بخش ها از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است می بایست به امر نظافت و جمع آوری مواد در آن ها توجه شود. با استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی محیط های صنعتی نظافت شده و مواد قابل بازیابی جمع آوری می شوند.

جاروبرقی صنعتی

دستگاه های جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی دارای طراحی و ساختاری منحصر به فرد هستند که با داشتن دوام و کیفیت بالا، بسیاری از مشکلات فعالیت های نظافتی، جمع آوری و انتقال مواد را در مراکز صنعتی از میان برداشته اند. این تجهیزات قدرتمند از قدرت مکش و سرعت مکش فوق العاده و هم چنین از ضریب ایمنی بالایی بهره مند می باشند از همین رو جهت استفاده در محیط های صنعتی مناسب و کارآمد بوده و می توانند حجم زیادی از مواد سنگین و چگال را جمع آوری کنند.

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع فولاد

صنایع آهن و فولاد از جمله صنایعی هستند که مکنده صنعتی در آن ها کارایی ویژه ای دارد و چون در این صنایع مواد مورد جمع آوری سخت و سنگین می باشند، جاروبرقی صنعتی این مواد را با سرعت عمل زیاد به طور کامل مکش کرد، مواد آلاینده را از محیط حذف می کند و مواد قابل بازیابی را به چرخه تولید باز می گرداند. انواع مکنده های صنعتی در صنایع فولاد به کار گرفته می شوند و در صنعت فولاد قابلیت جمع آوری انواع مواد را دارند.

 

 

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :