meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت فرودگاه با جاروبرقی نیمه صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL202DS



فرودگاه ها و پایانه ها محیط های وسیعی هستند که به نوعی محلی برای رفت و آمد افراد مختلف به شمار می آیند. در سالن های انتظار در فرودگاه نیز مانند هر مکان عمومی دیگری انجام فعالیت های نظافتی ضرورت داشته و می بایست به صورت منظم و پیوسته صورت گیرد. به منظور جمع آوری زباله ها و گرد و خاک از سطح زمین و دیگر سطوح می توان جارویی مناسب را مورد استفاده قرار داد. برای نظافت چنین مکان هایی لازم است از جاروهایی بزرگ تر و قدرتمندتر از جاروهای خانگی به کار گیری نمود زیرا محیط وسیع تر بوده و مقدار بیشتری گرد و خاک دارد؛ بنابراین به وسیله جاروبرقی تجاری و یا جاروبرقی خانگی، نظافت با کیفیت سالن های بزرگ در فرودگاه ها و اماکن مشابه آن امکان پذیر می گردد.

جاروی تجاری و نیمه صنعتی

دستگاه های جاروبرقی نیمه صنعتی انطباق پذیری بالایی دارند و در نتیجه قابل به کارگیری در محیط های گوناگون هستند. این دسته از مکنده ها نسبت به جاروهای خانگی از قدرت بیشتر و گنجایش بالاتری برخوردار می باشند و از همین رو جهت نظافت نقاط مختلف در فرودگاه ها و دیگر محیط هایی که بزرگ تر هستند ابزاری مناسب به شمار می آیند.

ساختار جاروبرقی نیمه صنعتی

جاروبرقی نیمه صنعتی مجهز به دو موتور الکتریکی تک فاز است که به طور مستقیم به شبکه برق شهری متصل گردیده و شروع به کار می کند. این دستگاه دارای فیلتر کارتریجی کارآمدی می باشد که ذراتی به کوچکی 0.1 میکرون را به دام می اندازد و به اندازه ای قدرتمند است که اجازه بازگشت ذرات جمع آوری شده را به محیط نمی دهد. به منظور نظافت این فیلتر سیستمی یکپارچه تحت عنوان جریان معکوس هوایی تعبیه شده تا ذرات باقی مانده در فیلتر از آن جدا شوند. جارو برقی صنعتی بدنه ای محکم و مقاوم دارد که از جنس فولاد و با رنگ اپوکسی ساخته می شود؛ هم چنین مخزن آن از بدنه اصلی جدا شده و به دلیل داشتن چرخ های کوچک و روان با سهولت تا محل تخلیه هدایت شده و تخلیه می گردد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :