meta name="video_type" content="video/mp4" />

رسوب زدایی لوله ها در تاسیسات صنعتی با مکنده صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM30ECO

انواع سیالاتی که در لوله ها و تأسیسات صنعتی جریان دارند، بر اساس ماهیتی که دارند رسوباتی بر جای می گذارند. این رسوبات در لوله ها و مجراها ته نشین شده و به مرور زمان سخت تر و عمیق تر می شود که راه عبور سیال را می بندد و به تأسیسات و تجهیزات آسیب جدی می رساند. رسوب گیری از جمله مهم ترین عملیات هایی است که به منظور حفظ و نگه داری تأسیسات در بسیاری از مراکز صنعتی صورت می پذیرد و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. رسوب زدایی از لوله ها و مجراها با استفاده از روش های دستی و یا مصرف مواد شیمیایی سخت و دشوار بوده و اگر این رسوبات حاصل از مواد و سیالات سمی باشند، تماس با آن ها سلامت کارکنان را با خطر مواجه می کند. مکنده صنعتی یکی از دستگاه های پیشرفته نظافت صنعتی است که کاربردهای بسیار متنوع و متعددی داشته و جهت عملیات رسوب گیری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

جاروبرقی صنعتی دائم کار

مکنده صنعتی مجهز به پمپ قدرتمند ساید چنل و موتور توربینی و برق تک فاز یک جاروی صنعتی دائم کار بوده که می تواند برای فرآیندهای طولانی مدت و پیوسته به کار گرفته شود. این دسته از مکنده های صنعتی دارای قدرت مکش بالایی هستند که مواد را با قدرت زیاد و با سرعت عمل بالا مکش می کنند. جاروبرقی صنعتی توربین دار از جنس فولاد و با رنگ اپوکسی ساخته شده از همین رو دوام و مقاومت زیادی دارد و جهت استفاده در محیط های صنعتی مناسب می باشد.

رسوب زدایی با مکنده صنعتی

جاروهای صنعتی علاوه بر این که عملکرد فوق العاده ای دارند مجهز به لوازم جانبی مختلفی هستند تا دسترسی به نقاط دور از دسترس و نقاط زاویه دار امکان پذیر گردد. لوله های تعبیه شده در تأسیسات صنعتی عموماً دهانه های کوچک و باریکی دارند و با نصب نازل مناسب بر روی جاروبرقی رسوبات از درون این مجراها مکش می شود به صورتی که هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند. به این ترتیب تأسیسات صنعتی با شیوه ای آسان، کارآمد، ایمن و مقرون به صرفه رسوب زدایی شده و احتمال خرابی و فرسودگی تجهیزات کاهش می یابد.

 

 

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :