meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت سالن سینما با جاروبرقی نیمه صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL202DS

محیط های تجاری همانند مجتمع ها، هایپرها، سالن های تئاتر و سینما و ... از جمله محیط هایی هستند که روزانه رفت و آمد زیادی در آن صورت می گیرد و عموم مردم برای تفریح به آن مراجعه می کنند. به طور کلی تمامی اماکنی که حجم بالایی از تردد در آن رخ می دهد می بایست به صورت پیوسته و به روش مناسب نظافت شود تا از انتشار و انتقال آلودگی ها جلوگیری به عمل آمده و سطح بهداشت محیط افزایش یابد. سالن ها همایش و سالن های سینما روزانه پذیرای تعداد زیادی مراجعه کننده هستند و غالباً سطح نسبتاً وسیعی دارند، از همین رو لازم است با تجهیزات مناسب و کارآمد همانند دستگاه های جاروبرقی تجاری و یا نیمه صنعتی فرآیند نظافت در این گونه محیط ها انجام گیرد.

جاروبرقی نیمه صنعتی

دستگاه های جارو برقی تجاری و یا نیمه صنعتی عرضه شده به بازار نسبت به جاروهای خانگی بزرگ تر و قدرتمندتر بوده و به منظور افزایش قدرت آن ها این مکنده ها به دو و یا سه موتور مجهز شده اند که با استفاده از برق تک فاز تغذیه می شوند. در این جاروها امکان کنترل هر سه موتور وجود دارد به گونه ای که می توان آن ها را به طور جداگانه و یا به صورت هم زمان روشن نمود که به این ترتیب طول عمر دستگاه افزایش یافته و کاربر متناسب با جنس سطح و شدت آلودگی میزان قدرت مکنده را تنظیم می کند.

نظافت سالن سینما با جارو برقی تجاری و نیمه صنعتی

به منظور نظافت سالن های همایش و سینما که پوشیده از موکت و یا دیگر کفپوش ها هستند، استفاده از جاروبرقی تجاری یک راه حل ایده آل به شمار می آید. جاروی تجاری کارآمد دارای قابلیت جمع آوری هم زمان مواد جامد و مایع می باشد و چون از مخزنی با گنجایش بالا برخوردار است حجم بالایی از آلودگی را در خود جای می دهد. جاروبرقی آب و خاک، جاروی تجاری و جارو برقی نیمه صنعتی مجهز به لوازم جانبی متنوعی هستند که برای نظافت سطوح صاف، گوشه ها و زاویه ها، مبل و صندلی و ... به کار می روند.

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :