meta name="video_type" content="video/mp4" />

جمع آوری آلاینده های خشک با جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM30ECO
نظافت و جمع آوری موثر آلاینده ها از محیط کار یکی از اصلی ترین و مهمترین موضوعات در زمینه تامین سلامت پرسنل می باشد. حضور و عدم حذف آلاینده ها و انتشار ذرات گرد و غبار در محیط کاری می تواند موجب بیماری و آسیب پرسنل شود. از این رو جمع آوری موثر و کارآمد امری ضروری می باشد. مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی در نظافت و جمع آوری موثر آلاینده ها کارایی چندانی نداشته و نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را بر طرف سازد. از این رو بسیاری از مدیران تمایل دارند از شیوه های نوین و تجهیزات مکانیزه برای نظافت و حذف آلاینده ها از محیط کار استفاده نمایند. یکی از تجهیزات مکانیزه نظافتی که کاربرد گسترده ایی در حذف سریع و آسان آلاینده ها دارد، دستگاه های جاروبرقی صنعتی می باشد. 

آشنایی با جاروبرقی صنعتی

مکنده یا جاروبرقی صنعتی دستگاهی مکانیزه می باشد که با ایجاد فشار منفی در مخزن دستگاه موجب ورود آلاینده ها به داخل مخزن و حذف آنها از محیط می شود. دو فاکتور مهم در دستگاه های مکنده عبارتند از قدرت مکش و سرعت مکش. هر چه قدرت مکش بیشتر باشد توانایی دستگاه در مکش آلاینده های چگال تر بیشتر شده و هر چه سرعت مکش بالاتر باشد، سرعت عملیات نظافت بیشتر و در در نتیجه در زمان کوتاه تری پایان می یابد.

ویژگی های جاروبرقی صنعتی

اصلی ترین تفاوت مکنده های صنعتی با انواع خانگی و تجاری، موتور دستگاه می باشد. بر خلاف نمونه های خانگی و نیمه صنعتی که مجهز به موتور های کلکتوری می باشند، جاروبرقی های صنعتی به منظور افزایش توان دستگاه، در انجام امور نظافتی سنگین مجهز به موتور های توربینی می باشند. تجهیز این دستگاه ها به موتور های توربینی امکان کار طولانی مدت و پیوسته را برای کاربر فراهم می نماید. به منظور افزایش توان دستگاه در شرایط سخت کاری، بدنه این جارو برقی ها از فولاد ساخته شده است. استفاده از پمپ ساید چنل که توانایی بالایی در ایجاد خلا موثر دارد، موجب افزایش توان دستگاه در مکش آلاینده ها می گردد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :