meta name="video_type" content="video/mp4" />

لایه برداری از مخزن نفت با واترجت آب گرم

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مخازن از اجزای اصلی تأسیسات صنعتی به شمار می آیند که به دلیل نگه داری از مواد نفتی و مشتقات آن نیاز به رسیدگی و مراقبت دارند. این مخازن با گذشت زمان و به دلایل گوناگون دچار آلودگی و رسوب گرفتگی می شوند. جرم ها و رسوباتی که دیواره بیرونی مخازن را می پوشاند به مرور زمان مخزن را فرسوده کرده و می پوساند. مخزن هایی که در تأسیسات نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرند غالباً ابعاد بزرگی دارند که تمیز کردن آن ها با روش های دستی امکان پذیر نخواهد بود. از همین رو به منظور لایه برداری و جرم گیری مخازن نفتی می توان از دستگاه واترجت صنعتی کارآمد استفاده نمود.

واترجت صنعتی آب گرم

شوینده های فشار قوی مجهز به پمپ جا به جایی مثبت رفت و برگشت هستند که جریان آب خروجی از آن فشار و سرعت بالایی دارد. پاشش آب فشار قوی لایه های سخت و عمیق آلودگی از سطح جدا می شود بدون آن که کوچک ترین آسیبی به سطح اصلی وارد شود. کارواش صنعتی یا واترجت دارای قابلیت تنظیم فشار آب خروجی بوده و می توان مقدار مورد نظر را متناسب با جنس سطح و شدت آلودگی قرار داد. شوینده فشار قوی آب گرم مجهز به موتور الکتریکی  مشعل دیزلی می باشد و  به این ترتیب علاوه بر پاشش آب سرد، دستگاه قابلیت پاشش آب گرم پیدا می کند.

شوینده فشار قوی آب گرم

به منظور از بین بردن آلاینده های روغنی و الکترواستاتیک و آلودگی هایی که سخت تر هستند، استفاده از آب گرم در مقایسه با آب سرد کارآمدتر خواهد بود. واترجت صنعتی آب گرم دارای گرمکن یک پارچه است که بعد از پمپ دستگاه قرار دارد و آب پر فشار تولید شده توسط پمپ با سرعت زیاد وارد مشعل می شود. دستگاه واتر جت صنعتی آب گرم، جریان آب فشار قوی با دمای بالا را به سطح مورد نظر پاشش می کند و سبب حذف سریع لایه های عمیق آلودگی می گردد. مشعل واترجت آب گرم به استوانه ای شکی بوده از همین رو مدت زمان بیشتری طول می کشد تا آب از آن عبور کند و در نتیجه آب به میزان 150 درجه سانتی گراد داغ می شود.  

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :