meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد جاروبرقی صنعتی در جمع آوری مواد پودری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : ZEFIRO75

جمع آوری، انتقال و حذف آلاینده ها و مواد پودری از محیط های صنعتی عملیاتی، دشوار می باشد و در صورت استفاده نا درست می تواند انتشار و معلق شدن این ذرات در هوای پیرامون را در پی داشته باشد. این امر دشوار با استفاده از روش های دستی و سنتی نظافت تحقق نمی پذیرد چون این روش علاوه بر اینکه زمانبر است و کیفیت مطلوبی را ندارد همچنین موجب پراکندگی ذرات پودری در محیط پیرامون می گردد. لذا به منظور اجرای هرچه بهتر عملیات نظافت و پاکسازی در صنایعی که دارای آلودگی پودری هستند می بایست از روش ها و دستگاه های نوین نظافتی بهره گرفت. مکنده های صنعتی گزینه ای مناسب برای صنایع پودری می باشد که می تواند با ایجاد قدرت بالای مکش، عملیات نظافت و جمع آوری مواد پودری را در مدت زمان بسیار کوتاه، به نحو قابل قبول و با سطح کیفی بالا انجام دهد.

وجود سیستم فیلتراسیون پیشرفته در مکنده های صنعتی موجب جلوگیری از انتشار ذرات و مواد ریز پودری به محیط اطراف گردد و از ایجاد بیماری های احتمالی برا کارکنان جلوگیری به عمل می آورد.

ویژگی مکنده صنعتی  Zefiro 75

از جمله مکنده‌های پیشرفته و کارامد در بین دستگاه های جاروبرقی صنعتی، Zefiro 75 می باشد که این دستگاه با بهره مندی از ابعاد مناسب و مخزن 75 لیتری، قادر به نظافت و مکندگی همزمان مواد مختلف از جمله آب، روغن، گرد و غبار، خاک، ماسه و ... می باشد. موتور سه فاز این دستگاه از قدرت مکش بالایی برخوردار است و با استفاده از فیلتر ستاره ای از جنس پلی استری خود، می تواند ذرات تا اندازه 3 میکرون را فیلتر نماید.شاسی این دستگاه از جنس فولاد مقاوم می باشد که تحت پوشش اپوکسی بوده و قابلیت کارایی بالا در محیط های سخت کاری را دارد. از ویژگی های دیگر این دستگاه دائم کار بودن آن است و می تواند بدون وقفه مواد مختلف را جمع آوری و منتقل نماید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :