meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت کارگاه های صنعتی با جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM30ECO

کارگاه های صنعتی و تمامی سوله هایی که در آن ها عملیات مختلف انجام می شود، نیاز به نظافت دارند. به طور کلی صورت پذیرفتن فرآیندهای صنعتی و جا به جایی محصولات و کالاها در چنین محیط هایی با تولید آلودگی همراه خواهد بود. در برخی از مراکز صنعتی انجام دادن فعالیت های نظافتی به صورت دائمی و پیوسته ضروری بوده و جهت حفظ سلامت کارکنان و هم چنین حفظ کیفیت تجهیزات و کالاها می بایست گرد و خاک و دیگر آلودگی های محیط از میان برداشته شود. از آن جایی که کارگاه ها و سوله ها غالباً محیط های وسیعی دارند نظافت آن با استفاده از روش های دستی دشوار می باشد و برای انجام لازم است تعداد بیشتری از نیروهای انسانی فعالیت کنند. با استفاده از مکنده های صنعتی بسیاری از مشکلات مربوط به نظافت محیط های وسیع با آلودگی زیاد از میان برداشته می شود.

نظافت واحدهای صنعتی با جاروبرقی صنعتی

مکنده یا جاروبرقی صنعتی از کارایی فوق العاده بهره مند گردیده که حاصل از تجهیزات با کیفیت آن می باشد. جارو برقی صنعتی دارای ساختاری صنعتی می باشد که استفاده از آن را در محیط های سخت صنعتی امکان پذیر می سازد. مکنده صنعتی انواع مختلف مواد آلاینده خواه جامد باشد یا مایع با قدرت بسیار زیاد آلودگی ها را مکش می کند. این رده از دستگاه از سیستم فیلتراسیون کارآمدی برخوردار هستند به گونه ای که پس از جمع آوری مواد کوچک ترین ذره ای به محیط اطراف باز نمی گردد. با استفاده از جاروی صنعتی زمان مورد نیاز برای نظافت و تعداد نیروهای انسانی به کاهش یافته و بهره وری آنان نیز افزایش می یابد.

مکنده صنعتی دائم کار

جاروی صنعتی دائم کار مجهز به پمپ توربینی می باشند. پمپ توربینی قطعات سایشی ندارد از همین رو میزان خرابی آن کم و تقریباً نزدیک به صفر خواهد بود و در نتیجه نیازمند تعمیر و نگه داری نیست. هم چنین موتورهای توربینی سطح صدای پایینی دارند و جهت استفاده در محیط های صنعتی مناسب هستند. عملکرد جاروبرقی صنعتی دائم کار به گونه ای است که می تواند به طور پیوسته و طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد. با نصب یک نازل ثابت بر روی مکنده صنعتی امکان نظافت آسان و سریع سطح زمین در کارگاه های صنعتی امکان پذیر می گردد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :