meta name="video_type" content="video/mp4" />

جاروبرقی چوب بری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM3
صنایع چوب بری به واسطه نوع فعالیت و مواد اولیه ایی که در ساخت و ساز قطعات چوبی استفاده می نمایند مملو از تراشه های چوب می باشند. جمع آوری تراشه ها و نظافت محیط کارگاه ها و کارخانه ها از اهمیت بالایی بر خوردار می باشد، زیرا حضور این مواد ریز و انتشار آنها در هوای پیرامون نه تنها با نفوذ یه سیستم تنفسی افراد شاغل در محیط موجبات بیماری آنها را فراهم می آورد بلکه بسیار اشتعال زا بوده و می تواند خسارات جبران ناپذیری را به کارگاه ها و کارخانه ها وارد نماید. علاوه بر این، تراشه های چوب در صورت جمع آوری می توانند مجددا به چرخه تولید باز گشته و در تولید محصولات چوبی استفاده شوند. از این رو استفاده از ابزار و دستگاه های مناسب که توانایی بالایی در نظافت با کیفیت این محیط ها داشته باشد از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. جاروبرقی ها یا مکنده های نیمه صنعتی به واسطه بهره گیری از موتور ها و پمپ های تقویت شده توانایی بالایی در نظافت و جمع آوری موثر و با کیفیت تراشه ها دارند. 

اساس عملکرد دستگاه های جاروبرقی 

اساس عملکرد تمامی مدل های جاروبرقی اعم از تجاری، نمیه صنعتی و یا صنعتی مشابه یکدیگر می باشد. تمامی این دستگاه ها مجهز به موتور و پمپ مکنده می باشند که با ایجاد فشار منفی در داخل مخزن دستگاه موجب ورود ذرات آلاینده همراه با جریان هوای ورودی به داخل مخزن می گردند. هر چه قدرت مکش پمپ بیشتر باشد، توانایی دستگاه در مکش آلاینده های چگال تر بیشتر شده و هر چه سرعت مکش افزایش یابد، سرعت عملیات بیشتر شده و نظافت در زمان کوتاهتری انجام می گیرد. 

ویژگی های جاروبرقی نیمه صنعتی

جاروبرقی های نمیه صنعتی به واسطه استفاده از پمپ های سانتریفیوزال تقویت شده و موتور های کلکتوری تقویت شده، قدرت و سرعت بیشتری از مکنده های تجاری دارند. استفاده از بیش از یک موتور در ساختار مکنده ها موجب افزایش سرعت عملیات و کاهش زمان لازم برای نظافت می گردد. ساختار ستاره ایی فیلتر این مدل از دستگاه های مکنده موجب افزایش سطح فیلتراسیون شده و استفاده از فولاد در ساخت بدنه این دستگاه ها موجب افزایش مقاومت آنها در شرایط سخت کاری گردیده است. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :