meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از جاروبرقی صنعتی جهت نظافت سطوح در صنایع

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : ZEFIRO75
محیط های صنعتی مختلف به جهت فعالیت های کاری کارکنان و یا جابجایی قطعات مختلف، آلوده شده و به نظافت مداوم و روزانه نیازمندند. جاروبرقی صنعتی با قدرت مکش بالا، از جمله دستگاه های نظافتی می باشد که برای از بین بردن چنین آلودگی هایی مناسب است. این جاروی برقی، مواد را با توجه به قدرت مکش خود، جمع آوری کرده و از جمع شدن گرد و غبار در محیط جلوگیری می کند. پارچه ها، نخ ها و زباله های دیگر ایجاد شده در محیط های تولیدی پوشاک نیز با استفاده از جاروبرقی صنعتی مکش می شوند. پمپ، موتور و فیلتر از اجزای مهم این دستگاه به حساب می آیند، بطوریکه نحوه عملکرد دستگاه در انجام با کیفیت نظافت تحت تاثیر این اجزا می باشد.

انواع فیلتر براساس سطح فیلتراسیون

فیلتر های جاروبرقی از نظر سطح فیلتراسیون به چند دسته تقسیم می گردند که هر کدام از آن ها برای جمع آوری سطح مشخصی از ذرات طراحی شده اند. دسته اول این فیلتر ها که به منظور عملیات متداول و روزمره استفاده می شوند، در دسته ی طبقه بندی نشده قرار می گیرند. فیلتر های کلاس L در دسته دوم قرار می گیرند که توانایی فیلترسازی ذرات تا 3 میکرون را داشته و معمولا در مدل های کاتریجی یا ستاره ای تولید می شوند. فیلتر های کلاس M در دسته سوم می باشند که ذرات تا 1 میکرون را نیز فیلتر می کند. فیلترهای کلاس H یا هپا قوی ترین در این زمینه می باشند که ذرات تا 0.3 میکرون را فیلتر نموده و بر روی فیلتر اصلی دستگاه قرار می گیرند.

نظافت فیلتر

منافذ فیلتر جاروبرقی با گذشت زمان دچار گرفتگی شده و هوا نمی تواند به درستی از آن عبور کند. در نتیجه عملکرد جاروبرقی با مشکل روبرو شده و مکش به خوبی صورت نمی گیرد. سیستم های نظافت متعددی جهت برطرف کردن این گرفتگی ها وجود دارد که سیستم تکاننده فیلتر، ایجاد جریان هوای معکوس و سیستم سایکلون از جمله این روش ها می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :